ماهان شبکه ایرانیان

دوره آموزشی مدیریت حفاظت از مجموعه های موزه ای برگزار می شود

دوره آموزشی مدیریت حفاظت از مجموعه های موزه ای با هدف آشنایی نظری و عملی شرکت کنندگان با مبانی مدیریت حفاظت در موزه زاهدان برگزار می شود.

دوره آموزشی مدیریت حفاظت از مجموعه های موزه ای برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی؛ دوره آموزشی مدیریت حفاظت از مجموعه های موزه ای با هدف آشنایی نظری و عملی شرکت کنندگان با مبانی مدیریت حفاظت، شناخت عوامل آسیب رسان و فرساینده، کنترل شرایط محیطی در موزه ها، مبانی اخلاقی حرفه حفاظت و رویکردهای حفاظت و نگهداری از سوی گروه حفاظت ایکوم ایران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان و با همکاری معاونت میراث فرهنگی کشور، مرکز بین المللی مطالعه حفاظت و مرمت گنجینه هی فرهنگی (ایکروم) پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی دانشگاه از 19 لغایت 30 دی ماه سال جاری در موزه زاهدان برگزار می شود.

حداکثر تعداد شرکت کنندگان  این دوره آموزشی که با حضور اساتید داخلی و متخصصان خارجی برگزار خواهد شد 30 نفر است. همچنین آخرین مهلت ارسال فرم ثبت نام 30 مهرماه سال جاری اعلام شده و هزینه ثبت نام 8 میلیون ریال است. (این مبلغ بابت آموزش و مواد آموزشی است و هزینه های رفت و برگشت زاهدان بر عهده شرکت کنندگان است. این درحالی است که سایر هزینه از جمله اقامت، غذا، رفت و آمد محلی و غیره بر عهده برگزارکنندگان است).برای اعضاء ایکوم  ر صورت شرکت در این دوره تخفیف  20 درصدی در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان می توانند از طریق تکمیل و ارسال فرم ثبت نام به آدرس ایمیل ICOM.CC.IRAN@gmail.com در این دوره آموزشی شرکت کنند. اسامی شرکت کنندگان 15 آبان ماه 96 اعلام می شود. این دوره آموزشی با صدور گواهینامه همراه خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان