نکاتی در طراحی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین فضاها در یک خانه است فضایی که در طول روز مدت زمان زیادی را در آن خواهیم بود مخصوصا خانم ها که محیط آشپزخانه برای آنها بسیار مهم است.

آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهمترین فضاها در یک خانه است فضایی که در طول روز مدت زمان زیادی را در آن خواهیم بود مخصوصا خانم ها که محیط آشپزخانه برای آنها بسیار مهم است.

نکاتی در طراحی آشپزخانه که انجام آنها بسیار مهم است.

سینکانتخاب سینک مناسب و جدید:

 سینک از مهمترین لوازم آشپزخانه است چه از لحاظ جنس و کیفیت و چه از لحاظ اندازه و نوع کاربرد آن سعی کنید بهترین را انتخاب کنید.

شیرآلات مناسب

انتخاب شیر آب مناسب برای سینک:

پس از خرید بهترین سینک حالا نوبت به خرید یک شیر مناسب و کارآمد و با کیفیت است که کوتاهی کردن در آن بعدا شما را پشیمان خواهد کرد چون بزودی باید یک تعمیرکار برای شیر خریداری شده بیاورید.

شیرآلات آشپزخانه

اگر شیرآلات را میخواهید نصب کنید حتما از نصاب حرفه ایی کمک بگیرید چون در غیر اینصورت بازهم مشکل برای شما بوجود خواهد آمد.

وسایل آشپزخانه

بازسازی یا ساخت کابینت جدید:

کابینت ها را با توجه به طراحی جدید خود تغییر دهید اگر هزینه ساخت یک کابینت جدید را ندارید پس اقدام به بازسازی و تعویض درهای آن کنید که بسیار کم هزینه تر از ساخت خواهد بود.

آشپزخانه

در آشپزخانه حتما جایی برای یادداشت ها و کاغذ های لازم در نظر بگیرید پس روی در یخچال خود را پر از کاغذ نکنید.

چاقو ها و قاشق و چنگال و دیگر وسایل شبیه به آنها را در کابینت و یا کشویی در بسته قرار دهید بیرون گذاشتن آنها نه به زیبایی آشپزخانه شما نمی افزاید و هم از نظر بهداشتی صحیح نیست.

آشپزخانه

برای مایکروفر و دیگر وسایل شبیه به آن که قرار است در آشپزخانه باشد فضایی را در داخل کابینت ها نظر بگیرید بیرون گذاشتن مایکروفر کار اشتباهی است.

کلشی کاری

فضای پشت شیر در بالای سینک و تمامی فضاهای مابین کابینت ها کاشی براق بزنید و از متریال های دیگر استفاده نکنید زیرا پاک کردن چربی ها برای شما غیر ممکن خواهد بود.

از فضای دیوارها و مابین کابینت ها که بدون استفاده است میتوایند استفاده لازم را ببرید با قرار دادن آویزهایی مناسب و آویزان کردن وسایلی مثل ماهیتابه و دیگر لوازم.

آشپزخانه

اگر شما از فضای کوچک آشپزخانه خود رنج میبرید چاره ایی نیست پس باید از فضای زیر کابینت ها نیز استفاده کنید محلی که به قرنیز یا پاخور میشناسیم فضای شگفت انگیزی از لحاظ جا دار بودن در اختیار شما میگذارد میتوانید کشو هایی را در این مکان قرار دهید و لوازم غیر ضروری را در آن بگذارید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان