ماهان شبکه ایرانیان

بازدید سرزده رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از شورای حل اختلاف علی آباد

جعفری از شورای حل اختلاف شهرستان علی آباد کتول به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف کشور، احمد جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان ضمن بازرسی از شعب حل اختلاف علی آباد، عملکرد این حوزه قضایی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی گفت: برای اینکه شاهد ارتقا عالی شوراها باشیم باید برنامه ریزی دقیق و نگاهی ویژه به عملکرد و فعالیت شورا به لحاظ کمی و کیفی داشته باشیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان، با اشاره به اینکه شعب صلحی راهکاری برای کاهش دعاوی و مراجعات به دادگستری است، تاکید کرد: باید دعاوی و شکایاتی که امکان صلح و سازش در آنها وجود دارد جهت برقرای صلح و سازش به شعب صلحی شورای حل اختلاف ارسال شود.

جعفری با تاکید بر اینکه تلاش مجدانه اعضا و کارکنان شورا تضمین کننده ارتقا کمی و کیفی شورا است، افزود: این تلاش ها باعث می شود تا در یک امر خیر و خداپسندانه، هم گره از کار مردم باز شود و هم در راستایعمق بخشیدن به فرهنگ صلح و سازش در جامعه گام برداریم.

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان در پایان طی جلسه ای با حضور اعضا و کارکنان شعب به بررسی مسائل و مشکلات شورا پرداخت و دستور انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات و ارتقاء سطح کمی و کیفی شوراهای را صادر کرد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان