عکس‌برداری از مناظر با کمک نورپردازی بی نظیر

هنر ترکیب رنگ و عکس از ونیز را به یاد داریم

هنر ترکیب رنگ و عکس از ونیز را به یاد داریم .حال سبک جدیدی از تصویر‌برداری از مناظر را با هم شاهد خواهیم بود. عکاسی به نام روبن وو (ًReuben Wu)  با کمک سیستم نورپردازی بی‌نظیر خود چشم اندازی کویری  را تبدیل به یک صحنه‌ی فرازمینی  و خیره کننده کرد. این عکس‌ها ناخوادآگاه در ذهن بیننده  تصویر فرود یک سفینه‌ی فضایی را  تداعی می‌کند. در ادامه برای دیدن این عکس‌ها  با بنیتا همراه باشید.

برای تصویربرداری  این مناظر فوق‌العاده٬ این عکاس خلاق به غرب کشور آمریکا سفر کرده و هفت منطقه از مناطق کوهستانی بیستی بدلندز (Bisti Badlands)  در نیو مکزیکو و مونو لِیک (Mono Lake)  در کالیفرنیا را برگزید. اما تازه کار دشواری برای روبن وو و دستیارانش شروع شده بود. زیرا آن‌ها باید کیلومتر‌ها در صحرا و کوه‌‌ها پیاده و با وسایل خود حرکت می‌کردند و شب قبل از عکس‌برداری از منظره، در آن‌ محل اقامت می‌کردند زیرا کار‌ها‌ی نصب نورافکن‌ها‌ی (LED)  فرایند زمانبری هست. بنابراین در طول روز آن‌‌ها باید به نقطه‌ی مورد نظر می‌رفتند و زمانی که تاریک شد به محلی که عکس‌برداری انجام می‌شد باز می‌گشتند.
برای عکس‌برداری در شب روبن وو از نور‌افکن‌های
LED  قدرتمندی استفاده کرد که  طیف نورمتمرکز را  طوری  تاباند که فقط نقاط مورد نظر روشن شود و دیگر مناطق در تاریکی بماند. یکی دیگر از نکاتی که روبن وو در تصویر برداری‌هایش به آن دقت داشت این بود که تمام عکس‌ها زمانی گرفته شده است که ماه در آسمان نبوده و محیط در تاریکی مطلق قرار داشت.

این سبک عکس برداری نوآورانه به گفته‌ی خود روبن وو الهام گرفته شده از نقاشی‌های رمانتیک و داستان‌های علمی- تخیلی قرن 19 میلادی است که در مورد اکتشاف سیاره‌های جدید بوده است. او می‌خواهد بینندگان را وارد تخیلات خود کند و کشف مناطق ناشناخته را در ذهن خود تجسم کنند. در ادامه، آثار هنری او را  با هم خواهیم دید:

عکاسی از منظره

 

عکاسی از کوه

 

عکاسی از بی نظیر

 

عکاسی از مناظر طبیعی در آمریکا

 

عکاسی از کوه‌ های عجیب

 

تصویر برداری خلاقانه

همچنین  پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی «12 ترفند بی‌نظیر برای جستجو در گوگل»‌ را از دست ندهید

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر