تشکیل کمیته کارشناسی برای استفاده از ظرفیت نظام مهندسی در سطح محلات

تفاهم نامه همکاری بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به منظور استفاده از ظرفیت های فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی به خصوص در سطح محلات به امضا رسید.

تشکیل کمیته کارشناسی برای استفاده از ظرفیت نظام مهندسی در سطح محلاتبه گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدر کلهرمعاون آموزش مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری که امروز (دوشنبه) در سازمان مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان مجموعه ای که از ظرفیت بالای مهندسی در سطح کشور برخوردار است توانسته با هزینه های زیاد سازمان را تا سطح ساختار محلات توسعه بدهد.

 کلهر در ادامه افزود: هدف از تدوین تفاهم نامه همکاری، آمادگی شهروندان تهرانی با استفاده از ظرفیت های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است.

وی با بیان اینکه افق پیش بینی شده برای تفاهم نامه مذکور استفاده از ظرفیت های فنی و مهندسی سازمان به خصوص در سطح محلات است، ادامه داد: در سال های قبل سعی شد تا آموزش های مختلفی در سطح مدارس و محلات به مردم منتقل شود.

کلهر گفت: قدم اول این تفاهم نامه تشکیل کمیته کارشناسی است تا استفاده از ظرفیت های فنی و مهندسی سازمان به خصوص در سطح محلات به صورت تخصصی برداشته شود.

لازم به ذکر است؛ تفاهم نامه همکاری بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به منظور اهداف عالیه شهری، تقویت ساختار مدیریت بحران و ظرفیت آمادگی شهروندان و شهر تهران در مواجهه با حوادث  با حضور روسای دو سازمان به امضا رسید.

این تفاهم نامه که در شش ماده و یک تبصره به جهت ارتقاء توانمندی ها و ظرفیت آمادگی شهر تهران در مواجهه با حوادث با استفاده از ظرفیت های طرفین تنظیم شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان