ماهان شبکه ایرانیان

«ایران مهر» هر هفته مهمان یکی از استان‌های ایران در شبکه «شما»

برنامه تلویزیونی «ایران مهر» با محوریت سبک زندگی اسلامی- ایرانی، طی نیمه دوم امسال هر هفته از یکی از شهرهای ایران روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

«ایران مهر» هر هفته مهمان یکی از استان‌های ایران در شبکه «شما»

به گزارش خبرگزاری مهر، «ایران مهر» که از ابتدای این هفته روی آنتن شبکه شما رفته است برنامه ای برای ارتباط با مردم است و حضور مخاطبان در این برنامه از ملزومات و ارکان اصلی آن به شمار می‌رود. معرفی روستاها و شهرها، معرفی پدیده‌های استانی، توجه به تیم‌های ورزشی، معرفی هنرهای دستی، به تصویر کشیدن محیط زیست و مناطق بکر گردشگری، معرفی سوغات استان، معرفی تولیدات ملی و گزارشی از پتانسیل های اقتصادی استانی، بررسی مشکلات استانی در قالب ارتباط با مردم و حل آن به واسطه رسانه، حضور چهره‌های ملی اعم از ورزشکاران، سیاستمداران، شخصیت‌های علمی و فرهنگی، آشپزی و معرفی غذاهای محلی، گزارش مردمی در مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها و بازارها با سوال‌های ساده و نمایش زندگی روزمره مردم، از آیتم‌ها و محورهای این برنامه است.

«ایران مهر» هر روز ساعت 10 تا 11:15 به مدت 75 دقیقه روی آنتن می رود و هر مرکز که در هفته اختصاصی خود به برنامه‌سازی می‌پردازد، می‌تواند از پتانسیل مراکز دیگر در مناسبت‌های مختلف استفاده کرده و آنها را در ارائه این برنامه شریک کند.

این برنامه در هفته اول تولید یعنی از 15 تا 20 مهر به استان گیلان اختصاص داده شده است، 22 تا 27 مهر خراسان رضوی و در هفته سوم یعنی از 29 مهر تا چهارم آبان کرمان میزبان اجرای برنامه خواهد بود.

استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، قزوین و همدان نیز میزبان های بعدی برنامه هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان