رهایی ۴۰۰ میلیونی زن قاتل از چوبه دار

زندانی «م. آ»که به اتهام قتل عمد به مدت حداقل ۵ سال در ندامتگاه شهرری بود با تلاش و پیگیری اعضاء شعبه شورای حل اختلاف مستقر در زندان زنان آزاد شد.

رهایی 400 میلیونی زن قاتل از چوبه داربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛متهم «م. آ »که در تاریخ 12/2/1390 به اتهام قتل عمد به موجب حکم صادره از دادگاه کیفری یک استان تهران محکوم به قصاص شده و حکم صادره از سوی شعبه 27 دیوان عالی کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته بود با تلاش پیگیرانه همکاران شورای حل اختلاف زندان زنان شهرری در تاریخ 25/5/1396 آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشت .

دایره نظارت و شورای حل اختلاف ویژه ندامتگاه شهرری به منظور اخذ رضایت شکات ،در چندین مرحله و طی زمان بیش از 5 سال از طریق مذاکرات تلفنی ،حضوری در زندان و منزل اولیای دم موفق به گرفتن رضایت از آنان به شرط پرداخت 400 میلیون تومان شدند.

اعضاء محترم شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه زنان شهرری با سرپرستی خانم خاکی قاضی محترم شعبه در خصوص این پرونده مجددا اقدام به مذاکراتی درباره تخفیف مبلغ مورد توافق کرده و در نهایت اولیای دم در تاریخ 25/5/96 با حضور در دفترخانه اسناد رسمی شماره 217 تهران رضایت بی قید و شرط خود را نسبت به عفو و بخشش زندانی «م . آ» در قبال دریافت 380 میلیون تومان اعلام کردند.

لازم به ذکر است؛200 میلیون تومان از مبلغ مذکور به موجب چک صادره از سوی انجمن حمایت از زندانیان و مابقی به نقد تحویل اولیای دم شد از این رو پرونده مددجو با صدور قرار موقوفی اجرای مجازات از سوی سرپرست اجرای احکام ناحیه 27 در جهت اعمال ماده 612 قانون مجازات اسلامی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است ."

 آزادی زندانی زن متهم به«قتل عمد» پس از5 سال

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان