دیدار ذوب‌آهن و پدیده در ورزشگاه ثامن‌الائمه برگزار می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد از برگزاری دیدار پدیده و ذوب‌آهن در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد خبر داد.

دیدار ذوب‌آهن و پدیده در ورزشگاه ثامن‌الائمه برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، در حالی‌که پیش از این شنیده می‌شد که دیدار دو تیم پدیده و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، اما معاون سیاسی فرمانداری مشهد این خبر را تکذیب کرد و از برگزاری این دیدار در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد خبر داد.

حیدر خوش‌نیت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: اتفاق خاصی نیافتاده و قرار از ابتدا بر این بوده که اگر قرار است دیداری در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود، از 15 روز قبل این موضوع را به شورای تامین اطلاع دهند، اما متاسفانه امروز نامه‌ای برای برگزاری دیدار روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) به شورای تامین داده‌ شد.

او افزود: دوستان می‌خواهند ما را در عمل انجام شده قرار دهند، در صورتی‌که با توجه به نیاز به زمان برای هماهنگی لازمه با دستگاه قضایی، امنیتی، انتظامی و ... نیاز است که بر اساس آیین‌نامه شورای تامین عمل شود و 15 روز زودتر از موعد برگزاری بازی، این موضوع به شورای تامین اعلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد تصریح کرد: وظیفه هیات فوتبال استان است که مقدمات را برای برگزاری دیدار فوتبال در مشهد مهیا کند. اگر برای بازی بعدی تیم‌های مشهدی می‌خواهند در ورزشگاه امام رضا (ع) پذیرای رقیبان باشند، 15 روز زودتر این موضوع را اعلام کنند.

خوش‌نیت تاکید کرد: به هیچ‌وجه مشکلی با برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) نداریم، اما با توجه به این که این ورزشگاه در قلب شهر واقع شده، نیاز است که با دقت و حساسیت بیش‌تری هماهنگی لازمه صورت گیرد، وگرنه ابدا مشکلی با برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های مشهدی در این ورزشگاه تازه‌ تاسیس نداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر