چشمانتان را فدای آرایش نکنید

آرایش چشم بخش اصلی آرایش صورت را برای خانم ها تشکیل می دهد

 صورتی آرایش شده

آرایش چشم بخش اصلی آرایش صورت را برای خانم ها تشکیل می دهد. زمانی که صرف آرایش چشمتان می کنید چند برابر زمانی است که برای دیگر اعضای صورتتان اختصاص می دهید. خب این نشان از اهمیت چشم در صورت دارد و هر چقدر چشمانتان زیباتر به نظر برسند شما به عنوان یک خانم زیبا مد نظر دیگران خواهید بود. اما این زیبایی به مرور زمان از دست می رود و اگر در آرایش چشم مراقب نباشید این زمان کمتر می شود و زودتر از مواقع عادی زیبایی چشمتان را از دست می دهید.

آسیب رسان ترین موادی که می توانند برای چشمانتان خطرناک باشند مداد چشم، خط چشم و ریمل ها هستند. مداد چشم هایی که روی لایه درونی پلک هایتان می کشید بیشترین تماس را با چشمانتان دارند و موادی که در برخی از این مدادها استفاده می شود آسیب های جبران ناپذیری به مردمک و عدسی چشمتان می رسانند پس حتما باید در انتخاب مداد چشم اطلاعات کافی در خصوص موادی که خرید می کنید داشته باشید. 

 لوازم آرایش چشم

در میان مدادهایی که سال هاست در بازار لوازم آرایش هستند و آرایشگران معتبر هم از آن ها استفاده می کنند می توان به بل همان برند قدیمی آلمانی اشاره کرد. از طرفی دیگر هم باید در انتخاب ریمل چشم حواستان را جمع کنید. ریمل های چشمی که دست فروش ها در مترو یا حاشیه بازار می فروشند ضررهای جبران ناپذیری به مژه هایتان می زنند و باعث می شوند که بعد از مدت کوتاهی که از این ریمل ها استفاده کردید به دنبال کاشت یا اکستنشن مژه باشید. پس اگر به فکر سلامت مژه هایتان هستید و از طرفی دیگر هم نمی توانید ریمل زدن را فراموش کنید می توانید از یک برند 40 ساله آلمانی که همان بل است ریمل انتخاب کنید.

 خط چشم

خط چشم هم یکی دیگر از مواد آرایشی است که در انتخاب آن باید دقت کافی داشته باشید زیرا اگر در ساخت خط چشم از مواد نامرغوب استفاده شده باشد عضلات مژگانیتان آسیب خواهند دید. برای همین خط چشم های بسیار ارزان دست فروش ها را به فراموشی بسپارید و مانند مداد چشم و ریمل به دنبال برندهای مشهور و معتبر جهانی باشید. در یک کلام حواستان باشد که چشمانتان را فدای آرایش نکنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان