مشکلات عجیب و غریب در پژو ۲۰۷ ایران خودرو + فیلم

بشر از انقلاب صنعتی به این سو، سرعت پیشرفت خود را افزایش داده و هر روز در فکر بهتر کردن محصولات و تولیدات خود و رفع نقص‌های آن‌ها است

بشر از انقلاب صنعتی به این سو، سرعت پیشرفت خود را افزایش داده و هر روز در فکر بهتر کردن محصولات و تولیدات خود و رفع نقص‌های آن‌ها است. پیشرفت و حرکت رو به جلو چه در زمینه کیفیت و چه در زمینه فناوری، هم رضایت مشتریان را به همراه دارد و هم اعتبار و خوشنامی را برای سازندگان. صنعت خودرو نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع همواره پیشرفت رو به جلو دارد و خودروسازان هر روز محصولاتی بهتر از قبل را تولید می‌کنند. اما کشور ما حکایتی متفاوت دارد به طوری که دوست داریم به جای محصولات صفر کیلومتر جدید، محصولات قدیمی‌تر را خریداری کنیم. امروزه با پرس‌و‌جوی کوتاه از دارندگان خودروهایی چون پژو و پراید در خواهید یافت که آن‌هایی که خودرویی متعلق به 10 سال پیش را دارند، بسیار از خودروی خود راضی بوده و بسیاری از آن‌هایی که به سراغ مدل‌های صفر کیلومتر رفته‌اند، رضایتی از خودروی خود ندارند و از کیفیت پایین ساخت و مشکلات متعدد ناله می‌کنند.
خودروسازان ما به وضوح و بدون تعارف در حال حرکت به سمت عقب هستند، برای درک این موضوع کافیست تولیدات 10 سال پیش چینی‌ها را با تولیدات امروزه آن‌ها مقایسه کنید و سپس همین مقایسه را در صنعت خودرویی خودمان انجام دهید.
اما امروز می‌خواهیم به یک نمونه تجربی از این حرکت رو به عقب خودروسازان داخلی بپردازیم. پژو 207 را همه به یاد دارید، خودرویی که در روزهای نخست عرضه خود یکی از محصولات باکیفیت و پر طرفدار بازار بود و مشتریان آن رضایت بالایی را از خودروی خود داشتند. چند سالی گذشت و ایران خودرو اقدام به بهینه‌سازی و بروزرسانی این خودرو به روش همیشگی خود کرده است (مفهوم کلمه بروزرسانی و محصول جدید را ایران خودرو قبلاً با پژو SLX و چند محصول دیگر به خوبی برایمان تعریف کرده است). حال تعدادی از کاربران اقدام به ارسال ویدیویی از مشکلات عجیب و غریب خودروی پژو 207 خود کرده‌اند که حتماً پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را از دست ندهید.
نگارنده نیز به یاد دارم که چندی پیش یکی از دوستان پژو 207 صفر کیلومتر را خریداری کرده بود و دیدیم که کلیدهای روی فرمان چراغ نداشتند و از این مورد متعجب شدیم. پس از چند روزی دوست گرامی‌مان تماس گرفت و اطلاع داد که کلیدهای روی فرمان دارای چراغ هستند و تنها در کارخانه یادشان رفته بود سوکت آن را نصب کنند!
در تجربه‌ای دیگر نیز پژو 207 یکی دیگر از آشنایان با کارکرد 1600 کیلومتری دچار مشکل سوختگی فن شد و در کمال تعجب نمایندگی علت سوختن فن را پارک کردن خودرو در سرما عنوان کرد. حداقل برای بنده که خود مکانیک هستم ادعای نمایندگی بسیار خنده‌دار بود. نگارنده یک پراید مدل 90 دارم که تاکنون و با کارکرد 80 هزار کیلومتر در شرایط سخت تا به حال مشکلی نداشته و در 5 سال تنها یکبار 100 هزار تومان هزینه تعویض رادیاتور و یکبار هم 125 هزار تومان هزینه تعویض کمک‌های عقب آن کردم. تصمیم داشتم که به صورت شرایطی اقدام به خرید دنا یا پژو 207 کنم که حالا با دیدن ویدیوهای زیر و صحبت‌هایی که از مالکان این ماشین‌های جدید شنیدم از تصمیم خود منصرف شدم.
اگر شما هم مشکلی با خودروی خود دارید، می توانید همانند زیر یک ویدیو از مشکل خودروی خود برای ما به آدرس ایمیل info@khodrobank.ir ارسال کنید.
این فرصت برای ایران خودرو وجود دارد که با مشاهده این مشکلات در همین سایت پاسخ خود را منتشر کند.



این ویدیو مربوط به بارندگی چند روز پیش اخیر در کشور است:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر