ماهان شبکه ایرانیان

راز شکم صاف چیست؟

اگر مدت هاست که رژیم گرفته اید و مدام ورزش می‌کنید اما شکمتان هنوز صاف نشده بدانید که راز شکم صاف را تا به حال رعایت نمی‌کرده‌اید.

 شکم صاف

اگر مدت هاست که رژیم گرفته اید و مدام ورزش می‌کنید اما شکمتان هنوز صاف نشده بدانید که راز شکم صاف را تا به حال رعایت نمی‌کرده‌اید.

زمانی که شما برای کاهش وزن ورزش می‌کنید احتمال کاهش وزن بسیار کم می‌شود زیرا چربی‌های شما جایشان را به ماهیچه می‌دهند و تغییر تنها در سایزتان رخ می‌دهد و وزنتان کم نمی‌شود. حالا تصور کنید رژیم سخت گرفته اید و ورزش هم می‌کنید ولی هم وزنتان کم نشده و هم شکمتان صاف نمی‌شود و شما هم کلافه‌تر از زمانی هستید که بدون رژیم و ورزش چاق بودید و امید داشتید که زمانی با این دو ابزار خودتان را خوش هیکل کنید.

خب بدانید که سیستم بدن انسان به گونه‌ای است که هر چه از زمان روز می‌گذرد متابولیسم و سوخت و سازش کاسته می‌شود و از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد سوخت و ساز به حداقل خود می‌رسد. حالا شما اگر جزو گروهی باشید که شب‌ها ورزش می‌کنند پس نباید انتظار داشته باشید که شکمتان به سرعت ورزشکارانی که صبح‌ها به باشگاه می‌روند صاف شود.

 تغدیه مناسب

از طرفی دیگر هر چقدر هم رژیم غذایی شما سخت و مناسب برای کاهش وزن باشد از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد خوردن کربوهیدرات‌های پیچیده تمام سختی‌ها و گرسنگی‌های شما را به هدر می‌دهد. پس اگر حواستان باشد که از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد کربوهیدرات‌های پیچیده مانند سیب زمینی، ماکارونی، شیرینی، مواد قندی، برنج و نان نخورید و ورزشتان را هر چند هم که شب‌ها باشد جدی بگیرید به سرعت شکمتان صاف می‌شود. 

البته شاید روزهای اول برایتان کمی سخت باشد اما بعد از مدتی رعایت این نکته اولا با صاف شدن شکمتان انگیزه بیشتری برای ادامه این رژیم خواهید داشت و از سویی دیگر هم بدنتان غذاهای سنگین را بعد از این ساعت نخواهد پذیرفت.

همچنین بدانید در کنار داشتن شکمی صاف و تخت، بدنی سالم خواهید داشت که دیگر لازم نیست نگران میزان چربی و قند خونتان باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان