ماهان شبکه ایرانیان

نامزدی سرشناس‌ترین داور مرد و زن دنیای فوتبال

بیبیانا اشتاین‌هاوس، بانوی داور آلمانی در زمانی که پپ گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را در دست داشت به شهرت رسید

ازدواج فوتبالی 

بیبیانا اشتاین‌هاوس، بانوی داور آلمانی در زمانی که پپ گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را در دست داشت به شهرت رسید. در جریان بازی بایرن با بروسیا مونشن گلادباخ درسال 2014،  این خانم، داور چهارم مسابقه بود و پپ گواردیولا سرمربی بایرن به خاطر وقت کشی بازیکنان حریف و زمان درنظر گرفته شده برای وقت‌های اضافه بازی، با او جروبحثی انجام داد که برای چند روزی تبدیل به سوژه خبری شد. حالا دوباره نام خانم بیبیانا در تیتر خبرگزاری‌ها قرار گرفته و دلیل آن هم گمانه زنی‌ها در مورد نامزدی او با هووارد وب یکی ازسرشناس‌ترین داوران فوتبال مردان است. آقای وب که قضاوت بازی فینال جام جهانی 2010 را عهده دار بود، درمصاف دو تیم اسپانیا وهلند، حرکت خشن نایجل دی یونگ که با یک حرکت کونگفویی با پا به سینه ژابی‌آلونسو کوبید را خطا نگرفت.

هووارد وب 45 ساله درسال 2014 با دنیای داوری خداحافظی کرد و حالا مدیر فنی اتحادیه داوران بریتانیاست. او اخیرا در صحبت‌هایی اعلام کرده بود که در فینال جام جهانی 2010 باید دی یونگ را اخراج می‌کرده.
داور

در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی در مورد نامزدی او با بیبیانای 37 ساله انجام شده بود و حالا هر دو آنها این خبر را تائید کرده‌اند. این اولین باری نیست که دو داور دنیای فوتبال با هم نامزد می‌کنند و دو سال پیش نیز دو داور سوئیسی به نامهای اورس میر و نیکول پتینات با هم نامزد کردند که این خبر نیز بازتاب رسانه‌ای فراوانی داشت. چندی پیش بود که تصویری از هووارد وب و بیبیانا در کنار هم و در ورزشگاه در حال تماشای بازی تیم هانوفر منتشر شد و میر در این باره گفته: «به نظرم فوق العاده است که آنها ارتباطشان را پنهان نکرده‌اند.»

اما نکته عجیب اینجاست که هووارد وب برای آنکه با بیبیانا نامزد کند، همسر و سه فرزندش را ترک کرده و به هانوفر آلمان نقل مکان کرده تا درکنار بیبیانا باشد. حرفه اصلی هردو نفر یعنی آقای وب و خانم بیبیانا، پلیسی است و آنها در یکی از جلسات داوری یکدیگر را دیده و به هم دل بسته‌اند.

خانم بیبیانا از سال 1999 داور فدراسیون فوتبال آلمان است و ازسال 2005 به عنوان داور فیفا شناخته شده است و در مسابقات فوتبال مردان و زنان به داوری می‌پردازد. البته او تا به امروز هنوز داور اصلی هیچ یک از مسابقات بوندس‌لیگا، لیگ فوتبال آلمان نبوده.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان