جاهای دیدنی تهران/ برج میلاد

برج میلاد ششمین برج بلند دنیا و نوزدهمین سازه بلند نامتکی دنیا به شمار می‌رود. این برج بین شهرک غرب و محله گیشا واقع شده است و ارتفاع آن از پایه تا آنتن ۴۳۵ متر است. این برج ۱۲ طبقه دارد و طبقه بالایی آن در ارتفاع ۳۱۵ متری است. در این برج یک هتل پنج‌ستاره، یک مرکز همایش‌ها، یک مرکز تجارت و یک پارک فناوری هم قرار گرفته است.

 برج میلاد

برج میلاد ششمین برج بلند دنیا و نوزدهمین سازه بلند نامتکی دنیا به شمار می‌رود. این برج بین شهرک غرب و محله گیشا واقع شده است و ارتفاع آن از پایه تا آنتن 435 متر است. این برج 12 طبقه دارد و طبقه بالایی آن در ارتفاع 315 متری است. در این برج یک هتل پنج‌ستاره، یک مرکز همایش‌ها، یک مرکز تجارت و یک پارک فناوری هم قرار گرفته است.

ساخت این برج از سال 1376 شروع شد و در سال 1387 به پایان رسید. این برج در میان بزرگ‌راه‌های همت، چمران، حکیم و شیخ فضل‌الله قرار دارد و قرار است ایستگاه خط 7 مترو هم به آن اختصاص یابد.

کاربران سایت تریپ‌ادوایزر، این برج را به عنوان پنجمین جاذبه گردشگری تهران معرفی کرده‌اند. یکی از آنها نوشته است: «رستوران گردان هتل جالب است و نمایش هم عالی است اما غذا چیز خاصی نبود. این‌جا برای جاذبه گردشگری است.»

یک کاربر از بیلبائو اسپانیا نوشته: «من از برج میلاد بازدید کردم. بازدید از برج بسیار لذت‌بخش است و رستورانش هم خوب است. جای خوبی برای دیدن است.»

 برج میلاد

کاربر دیگری نوشته است: «یکی از نمادهای تهران، قطعا جایی است که باید در هنگام بودن در تهران از آن بازدید کنید. جا برای پارک زیاد دارد، فضای ورود و بلیت‌دهی هم مدرن و بزرگ است، و کارکنانش هم دوستانه رفتار می‌کنند. عجیب بود که تعداد افرادی که در آن‌جا بودند کم بود. نما از بالا هم خیلی جالب است، اما باید وقتی بروید که آلودگی هوا کم باشد. وقتی که ما آن‌جا بودیم حتی کوه‌ها هم به‌سختی دیده می‌شدند.»

نظر یک کاربر اهل اسلواکی هم این است: «بسیار تاثیرگذار، به‌ویژه در شب، که می‌توانید نور پرهیجان ترافیک و نور تهران را ببینید. اگر خارجی هستید بلیت‌ها را تنها می‌توانید در ورودی پارکینگ بخرید.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان