مورینیو و حراج ساعتش برای کمک به کودکان تایلندی

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه منچستریونایتد همواره به خاطر رفتارهای خاص و جذابش در کانون توجهات است ولی این بار او به خاطر اتفاق متفاوتی روی جلد رسانه‌های مختلف خبری دنیا رفته است

  سرمربی تیم منچستر یونایتد

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی باشگاه منچستریونایتد همواره به خاطر رفتارهای خاص و جذابش در کانون توجهات است ولی این بار او به خاطر اتفاق متفاوتی روی جلد رسانه‌های مختلف خبری دنیا رفته است. معمولا همه تصویر مورینیو را در کنار نقل قول‌های جنجالی و عجیب و غریب او می‌بینند ولی این بار این سرمربی پرتغالی به خاطر کمک‌های خیرخواهانه‌اش سوژه شده است. مورینیو در جریان یک شام خیریه که توسط یونیسف و برای حمایت از کودکان تایلندی برگزارشده بود،ساعتش را به حراج گذاشت و این ساعت به قیمت 18 هزار یورو فروخته شد.

در جریان این مراسم مجموعا 239 هزار یورو برای کمک به کودکان نیازمند تایلندی جمع آوری شد که پول عاید از فروش ساعت مورینیو نیز بخشی از آن به حساب می‌آمد. در جریان این مراسم، مورینیو به خبرنگاران گفت:«اقدامات خیریه یکی از بهترین کارها در جامعه است و من همیشه یکی از حامیان یونیسف بوده‌ام. با کمک کردن به یونیسف می‌دانید که پولتان در جای صحیحی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این، تفاوت‌ها را رقم می‌زند.»

 ژوزه مورینیو

ساعت مورینیو از برند سوئیسی هابلوت بود و علاوه بر آن، شال گردنی که او در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی منچستریونایتد به گردن انداخته بود نیز به حراج گذاشته شد. مورینیو در ادامه صحبت‌هایش گفت:«پول حاصل از این شام خیریه، در برنامه‌های تحصیلی کودکان تایلندی هزینه خواهد شد و ما می‌دانیم که با این همکاری، به آنها کمک خواهیم کرد تا آینده بهتری داشته باشند.»

در این مراسم خیریه، علاوه بر مورینیو، تعدادی از بازیکنان تیم اصلی منچستریونایتد از جمله زلاتان ایبراهیموویچ، پل پوگبا، داوید دخه‌آ، خوان ماتا و وین رونی نیز حضور داشتند.

این اولین باری نیست که مورینیو در مراسم خیریه شرکت می‌کند. او در سال 2011 نیز توپ طلایی که در سال 2010 به عنوان بهترین مربی سال کسب کرده بود را در یک حراج خیریه در شرق انگلیس به فروش رساند و پول عاید از آن توسط بنیاد بابی رابسون در مسیر مبارزه با سرطان سینه هزینه شد. علاوه بر توپ طلای مورینیو که در آن سال فروخته شد، امضای پله و چندین یادگاری از سرالکس فرگوسن نیز به فروش رسید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان