صدر اعظم نوری:

پارک طبیعت پردیسان ریه تنفسی تهران است/ تغییر شرایط اکولوژیکی در آن نباید دیده شود

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران گفت: پارک طبیعت پردیسان برای توسعه گردشگری مفید است و نباید کوچک‌ترین ردپای اکولوژیکی و یا تغییر شرایط اکولوژیکی در آن دیده شود.

پارک طبیعت پردیسان ریه تنفسی تهران است/ تغییر شرایط اکولوژیکی در آن نباید دیده شودبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در دوازدهمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران،ری و تجریش اظهارکرد: از شهردار به دلیل سومین اقدام مناسب بعد از بخشنامه هولوگرام و ساماندهی مسئولیت‌پذیری شهرداران مناطق به منظور توافق‌نامه با سازمان حفاظت محیط زیست برای مصوبه‌ای که در رابطه با پارک پردیسان روی زمین مانده بود، تشکر می‌کنم.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: پارک پردیسان طبیعت تنها پارک ارزشمند از لحاظ ژنتیکی است که به عنوان اکوپارک و ریه تنفسی تهران عمل می کند و برای سلامتی مردم و احساس خوب آنها نسبت به طبیعت بهره‌وری دارد و خوشحالیم که شهرداری تهران مدیریت و ساماندهی این پارک مهم را به عهده گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات و رتوش‌هایی در محدوده این پارک انجام شده که آسیب‌های جدی به آن وارد کرده که دهها گونه جانوری در این پارک منقرض شده است.

صدراعظم نوری با بیان اینکه طبق مصوبه شورای شهر، شهرداری موظف است به عنوان میراث شهر تهران از این پارک ارزشمند مراقبت کند، ادامه داد: این پارک برای توسعه گردشگری مفید است و نباید کوچک‌ترین ردپای اکولوژیکی و یا تغییر شرایط اکولوژیکی در آن دیده شود از این رو لازم است طبق مصوبه شورا و طرح جامع آن، در رابطه با این پارک اقدامات لازم صورت گیرد.

 محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تایید صحبت صدراعظم نوری گفت: تحویل پارک پردیسان طبیعت توسط سازمان محیط زیست به شهرداری تهران از حدود بیست سال پیش همیشه مطرح بوده اما این کار انجام نشده بود، از این رو لازم می‌دانیم اینجا از کلانتری رئیس سازمان محیط زیست برای تصمیم تشکر کنیم.

پارک طبیعت پردیسان برای توسعه گردشگری مفید است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان