فیلم‌های پائیز ۲۰۱۷ به ترتیب اکران – بخش دوم

فیلم «جیگ‌ساو» Jigsawزمان اکران: ۲۷ اکتبر فیلمی که شروع دوباره ایست برای مجموعه فیلم‌های «اره» Saw

فیلم «جیگ‌ساو» Jigsawزمان اکران: 27 اکتبر
فیلمی که شروع دوباره ایست برای مجموعه فیلم‌های «اره» Saw. زمانی که جنازه‌ها به روی‌هم تلنبار شدند، راه و روش کشته شدن آن‌ها نظرها را به‌سوی قاتل زنجیره‌ای اره‌ای جلب می‌کند، کسی که بیش از یک‌ دهه پیش مرده است!
فیلم «تشکر به خاطر خدمت‌تان» Thank You for Your Serviceزمان اکران: 27 اکتبر
فیلم داستان سربازانی‌ست که از خدمتشان در عراق بازگشته‌اند و در کشمکش برای بازگشت به زندگی طبیعی و روزمره‌ی متمدن هستند.
فیلم «کشتن گوزن مقدس» The Killing of a Sacred Deer

زمان اکران: 27 اکتبر
نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و کالین فرل (Colin Farrell) در این فیلم به کارگردانی فیلم «خرچنگ» The Lobster، یورگس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) بازی می‌کنند، داستان پسرکی که به‌عناوین‌مختلف و عجیبی راهش را به زندگی شخصیت فرل در فیلم باز می‌کند.
فیلم «شاگردی» Novitiateزمان اکران: 27 اکتبر
داستانی زنی جوان که در دوران رفورم دوم واتیکان تصمیم می‌گیرد که راهبه شود و قسم وفاداری بخورد.
فیلم «احتزار آخرین پرچم» Last Flag Flyingزمان اکران: 3 نوامبر
دوستانی قدیمی که در زمان جنگ ویتنام باهم آشنا شده‌اند، در سفری دوباره به هم می‌پیوندند تا پسر دوستشان را که در جنگ عراق کشته‌شده به خاک بسپارند.
فیلم «ال بی جی» LBJزمان اکران: 3 نوامبر
فیلم داستان زندگی لیندون بی جانسون (Lyndon B. Johnson) را دنبال می‌کند، از شکستش در توافق ملی دموکرات‌ها در سال 1960 تا ترور جان اف کندی (John F. Kennedy) و در زمان به نتیجه رسیدم لایحه‌ی حقوق شهروندی در آمریکا.
فیلم «ثور: راگناروک» Thor: Ragnarok

زمان اکران: 3 نوامبر
تور (Thor) و هالک‌ (Hulk) باهم متحد می‌شوند تا در مقابل الهه‌ی مرگ ازگارد که در این فیلم نقشش را کیت بلانشت‌ (Cate Blanchett) بازی می‌کند، بایستند و او را شکست دهند.
فیلم «لیدی برد» Lady Birdزمان اکران: 10 نوامبر
اولین فیلم از گرتا گروینگ (Greta Gerwig) که توسط او نوشته و کارگردانی شده است. فیلمی درباره‌ی زنی که در ساکرامنتوی (Sacramento) آمریکا زاده و بزرگ‌شده است.
فیلم «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» Murder on the Orient Expressزمان اکران: 10 نوامبر
بازساختی اقتباسی از رمان جنایی پرطرفدار آگاتا کریستی (Agatha Christie) که پر از بازیگران مشهور است. جانی دپ (Johnny Depp)، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)، دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، جاش گد (Josh Gad)، جودی دنچ (Judi Dench)، ویلم دفو (Willem Dafoe) و کنت برنا (Kenneth Branagh) که هم در فیلم بازی کرده و هم کارگردان این اثر است.
فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

زمان اکران: 10 نوامبر
داستان مادری که 3 بیلبورد در اطراف شهرش کرایه می‌کند تا پلیس محلی را برای به نتیجه نرسیدن پرونده قتل دخترش تحت‌فشار و مورد سؤال قرار دهد…
فیلم «لیگ عدالت فانی» Justice Leagueزمان اکران: 17 نوامبر
لیگ عدالت سرانجام توسط بتمن دورهم گرد می‌آیند؛ بتمن با بازی بن افلک (Ben Affleck)، واندر وومن با بازی گل گدوت (Gal Gadot)، فلش با بازی ازرا میلر (Ezra Miller)، سایبرگ با بازی ری فیشر (Ray Fisher) و آکوامن با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) تیم می‌شوند تا در مقابل تهدیدی بزرگ بایستند.
فیلم Mudbound

زمان اکران: 17 نوامبر
داستان دو مرد که پس از جنگ جهانی دوم به خانه برمی‌گردند و با نژادپرستی همشهریان و مشکلات تطبیق با زندگی شهری مواجه می‌شوند
فیلم «اعجوبه» Wonderزمان اکران: 17 نوامبر
داستان پسرکی با صورتی نامعمول را به نمایش می‌گذارد و معضلات و را در ورود به مدرسه‌ی تازه‌اش و شاگرد جدید بودنش را تصویر می‌کند.
فیلم «کوکو» Cocoزمان اکران: 22 نوامبر
داستان نوازنده‌ای تأثیرگذار که با متقلبی همراه می‌شود و از شهر مردگان می‌گذرند.
فیلم «تاریک‌ترین ساعت» Darkest Hourزمان اکران: 22 نوامبر
داستان در روزهای اولیه‌ی جنگ جهانی دوم شروع می‌شود، زمانی که نخست‌وزیر بریتانیا، وینستون چرچیل درگیر و دار این است که آیا با هیتلر مذاکره کند و یا بایستد بجنگد.
فیلم Molly’s Gameزمان اکران: 22 نوامبر
داستان فیلم اول آرون سورکین (Aaron Sorkin) درباره‌ی قصه‌ی واقعی مولی بلوم (Molly Bloom) است که اف‌بی‌آی برای تدارک بازی‌های پوکر سنگین او را تحت تعقیب قرار داده است.
فیلم «مرا با نامت صدا کن» Call Me by Your Nameزمان اکران: 24 نوامبر
پسر پرفسوری آمریکایی عاشق شاگرد پدرش می‌شود که برای گذراندن تعطیلات در شمال ایتالیا به آن‌ها ملحق شده است.
فیلم  The Disaster Artistزمان اکران: 1 دسامبر
داستانی اقتباس‌شده از کتابی به همین نام،‌ به ماجراهای پشت‌صحنه‌ی ساخت فیلم معروف «اتاق» The Room. از تامی ویزو (Tommy Wiseau) می‌پردازد.
فیلم «شکل آب» The Shape of Waterزمان اکران: 8 دسامبر
خدمتکاری کر و لال که درزمان جنگ سرد در آزمایشگاهی فوق امنیتی کار می‌کند با موجودی از آفریقای جنوبی آشنا می‌شود و رابطه‌ای منحصربه‌فرد با او برقرار می‌کند.
فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» Star Wars: The Last Jediزمان اکران: 15 دسامبر
دومین فیلم از سه‌گانه‌ی ادامه‌ی این مجموعه داستان را از جایی شروع می‌کند که داستان «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» The Force Awakens تمام‌شده بود و رِی تمریناتش را با لوک شروع می‌کند و فیلم دراز جراحت مبارزه با کایلو بهبود می‌یابد.
فیلم «جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید» Jumanji: Welcome to the Jungle

زمان اکران: 20 دسامبر
داستان این فیلم آرایشی جدید به خود گرفته و از یک بازی دستی به بازی ویدئویی تبدیل‌شده است. چهار کودک به درون بازی کشیده می‌شوند و آواتار آن‌ها با بازی دوین جانسون (Dwayne Johnson)، کوین هارت (Kevin Hart)، کرن گیلن (Karen Gillan) و جک بلک (Jack Black)‌ در فیلم ظاهر می‌شوند.
فیلم «درخشان» Brightزمان اکران: 22 دسامبر
ویل اسمیت (Will Smith) و جوئل ادگارتون (Joel Edgerton) در نقش پلیس‌هایی بازی می‌کنند که مجبور به همکاری شده‌اند، یکی از آن‌ها انسان است و دیگری اورک (آدم فضایی). آن‌ها به دنبال چوبی هستند که ظاهراً کل لس‌آنجلس به دنبالش هستند.
فیلم «کوچک کردن» Downsizing

زمان اکران: 22 دسامبر
داستان زوجی که می‌فهمند که اگر بخواهند بهتری و لوکس‌تر زندگی کنند باید آب بروند و کوچک شوند.
فیلم «آوازخوان حرفه‌ای 3» Pitch Perfect 3زمان اکران: 22 دسامبر
بِلاها برای آخرین بار دورهم جمع می‌شوند تا این بار در شوی یو اس او شرکت کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر