ماهان شبکه ایرانیان

پنج مدل چینی تاثیر گذار صنعت مد و فشن

کشور چین، این روز‌ها نه تنها بخش بزرگی از صنعت سرگرمی جهان را در دست دارد بلکه نقش مهمی هم در دنیای مد و فشن بازی می‌کند و راه خود را به کت واک‌ها و فشن شو‌های زیادی باز کرده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

کشور چین، این روز‌ها نه تنها بخش بزرگی از صنعت سرگرمی جهان را در دست دارد بلکه نقش مهمی هم در دنیای مد و فشن بازی می‌کند و راه خود را به کت واک‌ها و فشن شو‌های زیادی باز کرده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

"لیو ون"، در حال حاضر مشهورترین مدل چینی تبار است که برای هر کار خود مبلغ بسیار بالایی را به عنوان دست‌مزد دریافت می‌کند. لیو در فضای مجازی، دنبال کننده‌های زیادی دارد و برای کاربران این فضا بسیار شناخته شده است؛ اما باید بدانید که لیو تنها مدل چینی تبار نیست که وارد دنیای مد و فشن حرفه‌ای شده است بلکه ما مدل‌های چینی با استعدادی را می‌بینیم که راه خود را به این عرصه باز کرده‌اند و در کت‌ واک‌های مهمی راه رفته‌اند و حتی نظر متخصصان این حرفه را به خوبی به خود جلب کرده‌اند. این مدل‌های زیبا توانسته‌اند در فضای مجازی هم بسیار معروف شوند و دنبال کننده‌های زیادی دارند که نشان از علاقه‌ی مردم به استایل و کار آن‌ها است.

با ما همراه باشید تا شما را با پنج تن از بهترین مدل‌های کشور چین آشنا کنیم.

لیو ون

لیو ون

"لیو ون" در شهر یوانژو (Yongzhou) چین متولد شده و در نیویورک بزرگ شده است، در سال 2007 وارد صنعت مدلینگ شد و از آن زمان به عنوان مطرح‌ترین مدل آسیایی شناخته شد. او اولین چهره‌ی آسیایی بود که به برند ایستی لاودر (Estee Lauder) راه یافت و همچنین در کت واک‌های معروفی مانند کت واک برند چنل (Chanel) و ویکتوریا سیکرت (Victoria’s Secret) شرکت داشته است و در مسابقات زیادی هم برنده شده است. با تمام این موفقیت‌ها جای تعجب ندارد که اسم او را به عنوان پنجمین مدل گران قیمت تاریخ و اولین مدل آسیایی مشهور ببینیم. او در سال 2013 با درآمد 4.3 میلیون دلار و در سال 2016 با درآمد 7 میلیون دلار در لیست گران قیمت‌ترین مدل‌ها قرار گرفت.

تعداد دنبال کننده‌های "لیو ون" در شبکه‌های مجازی مختلف:

اینستاگرام: 2.2 میلیون نفر

توییتر: 64 هزار نفر

فیس بوک: 497 هزار نفر

ویبو: بیش از 12 میلیون نفر

مینگ خی

مدل های چینی

"مینگ خی" در شهر شانگهای چین متولد شده است. اولین حضور حرفه‌ای او در سال 2010 بود که در فشن شوی بهاری برند گیونچی (Givenchy) حضور داشت و نظر متخصصین مدلینگ را به خود جلب کرد. بعد از آن، خانم "مینگ" مدل برند‌های مشهوری مثل بالمین، لوییس ویتون، لانوین، بربری و الکساندر ونگ شد و به چهره‌ی تبلیغاتی برند گیونچی و دیان ون فورستنبرگ تبدیل شده است.

تعداد دنبال کننده‌های مینگ خی در شبکه‌های مجازی مختلف:

اینستاگرام: 428 هزار نفر

توییتر: بیش از 8 هزار نفر

فیس بوک: بیش از 24 هزار

فی فی سان

مدل‌های چینی

"فی فی" در شهر شاندانگ چین به دنیا آمده است و در سال 2008 کار مدلینگ خود را آغاز کرد. او از سال 2009 که در فشن شوی برند ملبری (Mulberry ) در هفته‌ی مد انگلستان راه رفت معروف شد. "کارل لگرفرد" طراح مشهور، از "فی فی" خوشش آمد و از او درخواست کرد که در کت واک پاییزی برند چنل که در شانگهای برگزار می‌شد حضور پیدا کند. در سال 2011، "فی فی" با برند چنل یک قرارداد برای محصولات زیبایی بست و به اولین مدل آسیایی که این قرارداد را می‌بندد تبدیل شد. عکس او همچنین روی مجله‌ی ووگ (Vogue) ایتالیا چاپ شده است.

 تعداد دنبال کننده‌های "فی فی سان" در شبکه‌های مجازی مختلف:

اینستاگرام: 347 هزار نفر

توییتر: بیش از 8 هزار نفر

فیس بوک: بیش از 3 هزار نفر

سویی هی

مدل‌های چینی

نقطه‌ی عطف حرفه‌ای "سویی هی" زمانی بود که در پاییز سال 2011 به عنوان اولین مدل آسیایی، افتتاحیه‌ی کت واک برند رالف لوران (Ralph Lauren) را انجام داد. این مدل چینی تبار برای برند‌های مشهوری مانند چنل، دیور، هرمس و اسکار دی لا رنتا کار مدلینگ کرده است. از سال 2011 تا 2014، "سویی" در کت واک ویکتوریا سیکرت راه رفت و به دومین مدل آسیایی این برند (بعد از لیو ون) تبدیل شد و این موفقیت بزرگی برای او به حساب می‌آید. سویی همچنین در حرفه‌ی بازیگری هم موفق بوده و در فیلم‌ عاشقانه‌ی چینی به نام تو خورشید منی (You Are My Sunshine) بازی کرده است. این سریال فروشی معادل 56.2 میلیون دلار در باکس آفیس چین داشت هم چنین گفتنی است عکس او روی مجله‌ی ووگ ایتالیا چاپ شده است.

 تعداد دنبال کننده‌های "سویی هی" در شبکه‌های مجازی مختلف:

اینستاگرام: 708 هزار نفر

توییتر: بیش از 7 هزار نفر

شیائو ون جو

مدل‌های چینی

"شیائو" که متولد شهر خیان (Xi’an) چین است، در سال 2010 با آژانس مدلینگ (IMG) قرارداد امضا کرد. او تا به حال برای برند‌های (DKNY)، پرادا، لوییس ویتون و تایری موگلر کار مدلینگ کرده است. در سال 2013 شیائو چهره‌ی تبلیغاتی برند مارک جاکوبز (Marc Jacobs) و اولین مدل آسیایی این برند بود. او به همراه چند مدل معروف دیگر بعد از مراسم معرفی فیلم زولندر 2 (Zoolander 2) در مقابل برج ایفل عکس گرفت که به شهرتش اضافه کرد.

تعداد دنبال کننده‌های "شیائو ون جو" در شبکه‌های مجازی مختلف:

اینستاگرام: 242 هزار نفر

توییتر: 333 نفر

می توانید یک سری هم به «فرشته ویکتوریا به کمک کودکان ایدزی آمد» بزنید.




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان