پاسی‌ها خواهان بازگشت لطیفی

باشگاه پاس همدان که در ابتدای فصل عباس سرخاب را به عنوان سرمربی معرفی کرده بود، به دلیل نتایج ضعیف سرمربی خود را از کار برکنار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه پاس، مذاکره با مربیانی همچون خداداد عزیزی، فرهاد کاظمی و علی لطیفی را برای هدایت تیمشان شروع کردند که البته هواداران پاس خواهان بازگشت لطیفی، سرمربی فصل گذشته خود هستند. علی لطیفی در چهار هفته پایانی فصل گذشته به پاس پیوست و توانست 10 امتیاز کسب کند.

 

همدانی ها که دوباره به دنبال قدرت گرفتن این تیم محبوب در لیگ هستند، حال خواهان لطیفی شدند. چرا که او آزمونش را پس داده و توانسته موفقیت خود را اثبات کند. همچنین در بازی پاس مقابل فومن که با باخت پاس همراه شد و منجر به استعفای سرخاب از این تیم شد، هواداران یکپارچه علی لطیفی را تشویق کردند و خواهان حضور وی روی نیمکت پاس بودند.

 

علی لطیفی در اکسین البرز با تیم جوانی که جمع کرده، توانسته در این فصل از 8 بازی 13 امتیاز کسب کند و در بین 6 تیم بالای جدول باشد؛ که این عملکرد با توجه به تیمهای قدرتمندی که در لیگ دسته یک امسال حضور دارند موفقیت نسبتاً خوبی محسوب می شود و می توان این تیم را مدعی صعود به لیگ برتر هم دانست.

 

حال با این شرایط بعید به نظر می رسد که لطیفی تیم قدرتمندی که در لیگ دسته یک دارد را رها کند و به پیشنهاد تیم همدانی رسیدگی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر