آغاز لیگ قهرمانان آسیا؛ مصاف استقلال‌های ایران با تیم‌های حوزه خلیج فارس

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ACL از فردا با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که در روز نخست، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در گروه A و B با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

آغاز لیگ قهرمانان آسیا؛ مصاف استقلال‌های ایران با تیم‌های حوزه خلیج فارس

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه آغاز می‌شود تا تیم‌های آسیایی در هشت گروه به رقابت با هم بپردازند.

در روز نخست ACL دو تیم هم‌نام استقلال ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت. در گروه A از ساعت 19:10 التعاون عربستان به مصاف لوکوموتیو تاشکند می‌رود و پس از آن از ساعت 19:45 الاهلی امارات میزبان استقلال تهران است. الاهلی امارات در حال حاضر در رده دوم لیگ امارات قرار گرفته و بهترین خط دفاع این مسابقات را در اختیار دارد. این در حالی است که استقلالی‌ها که تیم سوم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) هستند، بهترین خط حمله لیگ ایران را در اختیار دارند و همین مسئله نوید یک بازی چالشی را برای هردو تیم می‌دهد.

استقلال در این بازی مجتبی حق‌دوست و هرایر مگویان را در اختیار ندارد.

در گروه B که مانند گروه A روز دوشنبه پیگیری می‌شود، ابتدا استقلال خوزستان از ساعت 14:30 در عمان میزبان الفتح عربستان است. این دیدار شروع کننده این فصل لیگ قهرمانان و به نوعی افتتاحیه این مسابقات محسوب می‌شود. پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر عدم حضور استقلال خوزستان در این بازی و انصراف آنها از این مسابقات وجود داشت.

دو تیم استقلال خوزستان و الفتح عربستان برخلاف دو تیم دیگر حاضر در این گروه، اوضاع خوبی در جدول رده بندی لیگ‌های خودشان ندارند. استقلال خوزستان که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و الفتح عربستان هم در رده سیزدهم و ما قبل آخر لیگ عربستان جای گرفته است. بنابراین این دیدار برای هردو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند سرنوشت صعود آن‌ها را رقم بزند.

در بازی دیگر این گروه لخویا قطر از ساعت 17:20 میزبان الجزیره امارات است. این دو تیم به ترتیب در رده دوم و اول لیگ های کشور خودشان قرار گرفته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان