مختاری‌فر: الاهلی یلخی بازی کند برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم می‌تواند از سد الاهلی بگذرد و با پیروزی اولین بازی خود در آسیا را پشت سر بگذارد.

مختاری‌فر: الاهلی یلخی بازی کند برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود

جعفر مختاری‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصاف استقلال و الاهلی امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال این روزها تیم آماده‌ای است و ان‌شاءالله که این بازی را هم می‌برد. معتقدم استقلال، تیم‌هایی که با برنامه برابرش ظاهر می‌شوند را شکست می‌دهد. یعنی تیم‌هایی که سیستم و برنامه داشته باشند برابر استقلال کاری نمی‌توانند بکنند ولی تیم‌هایی که اصطلاحاً یلخی بازی کنند، می‌توانند برای استقلال مشکل ساز شوند. الاهلی هم اگر یلخی بازی کند برای استقلال مشکل ساز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لازم است استقلال تغییراتی در نفراتش داشته باشد، گفت: به نظرم با همین ترکیب و آرایش یکی دو بازی آخر به میدان بروند، قطعا پیروز می‌شوند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تساوی هم برای این تیم نتیجه مناسبی خواهد بود، گفت: اینکه بازی در امارات برگزار می‌شود روی فوتبال اثر نمی‌گذارد. فوتبال اینجا و آنجا ندارد. استقلال توانایی برد را دارد و ما هم توقع برد داریم. به چیزی جز برد نباید فکر کرد.

مختاری‌فر در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش مشکل منصوریان و دیر اضافه شدن او به اردوی آبی‌ها می‌تواند مشکل ساز شود، گفت: نه، از این مشکلات همیشه هست. تیم‌های عربی هم به جز تیم‌های عربستانی خیلی تیم نیستند و فکر می‌کنم استقلال می‌تواند بدون توجه به این مسائل الاهلی را شکست دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان