اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تعیین شعبه دادگاه متهمان پرونده حقوق های نجومی/ دادگاه تعدادی از استانداران متخلف برگزار شد

رئیس دادگستری استان تهران گفت: دادگاه تعدادی از متهمان پرونده استانداران متخلف در زمان انتخابات برگزار و در انتظار تعیین وقت برای جلسه دوم است.

تعیین وقت دادگاه متهمان پرونده حقوق های نجومی/ دادگاه تعدادی از استانداران متخلف برگزار شدغلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده حقوق های نجومی اظهار داشت: این پرونده در دادگاه ویژه کارکنان دولت تعیین شعبه شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده تا هفته گذشته هنوز تعیین وقت نشده بود، ادامه داد:پرونده زمانی که به شعبه ارسال می شود در ابتدا قاضی باید پرونده را مطالعه کند و اگر از نظر قاضی پرونده نقص داشت آن را برای رفع نقص به دادسرا ارسال می کند اما اگر پرونده ایرادی نداشت برای رسیدگی به آن تعیین وقت می کند.

رئیس دادگستری استان تهران بیان کرد: تا هفته گذشته قضات دادگاه مشغول مطالعه پرونده بودند و از تعیین وقت برای پرونده اطلاعی ندارم.

اسماعیلی در رابطه با تعداد افرادی که در پرونده حقوق های نجومی برای آنها کیفر خواست صادر شده است، گفت: تا هفته گذشته برای حدود 15 تا 16 نفر کیفر خواست صادر شده است اما ممکن است در طی این چند روز تعداد بیشتر شده باشد.

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده تخلف  انتخاباتی تعدادی از  استانداران بیان  کرد: تعدادی از جلسات دادگاه متهمان این پرونده تشکیل شده است و بیشتر پرونده ها به گونه ای بوده که با برگزاری یک جلسه، دادگاه تحقیقات تمام نشده و نیازمند استعلام و تحقیقات تکمیلی بود که برای بسیاری از پرونده ها برای نوبت دوم هم تعیین وقت شده است.

رئیس دادگستری استان تهران گفت:تعدادی از استانداران در دادگاه حاضر شدند و توضیحات لازم را ارائه دادند و دادگاه هم مشغول بررسی استعلام ها و تعیین وقت  دوم برای پرونده ها است.

صدور کیفر خواست برای 16 متهم پرونده حقوق های نجومی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان