ماهان شبکه ایرانیان

آذری: در حال پیگیری مطالبات باشگاه ها هستیم

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ می گوید با توجه به درآمد حداقل ۵۰ میلیارد تومانی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تبلیغات محیطی در فصل گذشته و در طی ۹ بازی سپری شده در لیگ هفدهم، همچنان باشگاه ها بدهکار اعلام شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران در گفتگویی پیرامون مطالبات منطقی و به حق باشگاه های فوتبال پاسخ داد. او در رابطه با مطالبات باشگاه های فوتبال ایران گفت: به طور مرتب و با تماس تلفنی یا در ملاقات های حضوری و به عنوان یکی از اعضاء هیات رئیسه سازمان لیگ، ازطرف مدیران باشگاه ها مورد این پرسش قرار می گیرم که چرا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کشوردر رابطه با مطالبات باشگاه ها که از طریق تبلیغات محیطی به دست می آید اقدامی انجام نداده و سهم باشگاه ها در این ارتباط محاسبه و ذخیره نمی شود؟ بیشتر دوستان و همکاران بر این نکته پافشاری کرده و تذکر می دهند که با توجه به درآمد حداقل 50 میلیارد تومانی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تبلیغات محیطی در فصل گذشته و در طی 9 بازی سپری شده در لیگ هفدهم، به چه علت همچنان باشگاه ها بدهکار اعلام شده و سهمی از این درآمد قابل توجه دراین مدت به باشگاه ها اختصاص نیافته است؟ که البته به عنوان یکی از اعضاء هیات رئیسه سازمان لیگ بایستی اذعان کنم که این مبحث مبحثی درست و منطقی است و شخص اینجانب وهمه اعضاء هیات رئیسه سازمان لیگ به ویژه آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ در حال پیگیری هستیم که باشگاه ها که اکثریت آنها نیز در شرایط مناسب مالی نبوده و بعضا در این خصوص دچار بحران هستند، به حقوق حقه خود دست یابند.


وی در ادامه افزود: "ازطرفی مورد دیگری که مورد پرسش و خطاب باشگاه ها و اهالی فوتبال ایران است؛ مساله کهنه و نخ نما شده "حق پخش تلویزیونی" است که متاسفانه در سالیان اخیر علیرغم پیگیری ها و مذاکرات بزرگان و مدیران ارشد فوتبال و ورزش کشور، همچنان به نتیجه اصولی و منطقی منتج نگشته است و هر چند این مساله بایستی در رده مقامات عالی و در سطح وزرای محترم، مدیران ارشد نظام و صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران به بحث و بررسی گذاشته شود؛ اما پرسش مهم همکارانم در باشگاه ها بر این مبنا است که حداقل کاری که می تواند توسط سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری و انجام شود، جلوگیری از ورود دوربین ها و ابزارهای رسانه ای متعدد برنامه های مختلف تلویزیونی به ورزشگاه هاست که هر روز نیز بر تعداد آنها افزوده شده و محتوای موجود صدا و سیما را در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی تامین می کنند. انشاالله با تمهیداتی که در نظر گرفته خواهد شد و با تصمیم مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درصدد و پیگیری هستیم تا  این مشکل را به شکلی که حق باشگاه ها بیش از این مورد مضایقه قرار نگیرد، حل کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان