معاون سازمان صدا و سیما:

صدا و سیما ارتقای سطح معنوی و معرفتی جامعه را رسالت خود می داند

اراک- معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: آنچه که امروز رسانه ملی در حوزه وظایف خود در اولویت می داند، تولید محتوا در راستای ارتقای سطح معنوی و معرفتی جامعه است.

صدا و سیما ارتقای سطح معنوی و معرفتی جامعه را رسالت خود می داند

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی پیش از ظهر شنبه در آیین تکریم مدیر کل سابق و معارفه مدیر کل جدید صدا و سیمای استان مرکزی در اراک اظهار داشت: طبیعتا برای اینکه رسانه ملی بتواند وظایف و رسالت خود را به خوبی به انجام برساند همراهی و حمایت قوای سه گانه به خصوص دولت نیاز است.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما افزود: بدون شک در کنار این حمایت ها، صدا وسیما که مدافع و مطالبه گر حقوق به حق مردم است، باید نقد منصفانه و مشوقانه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی بیان داشت: شب گذشته مردم دنیا دیدند که دو رییس جمهور  گفت و گو کردند، یک طرف دنیایی از ادب همراه با اخلاق اسلامی و در عین حال با اقتدار در مقابل استکبار و در طرف دیگر فردی بی خرد که امروز مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا را برعهده گرفته و مقامات آمریکا نیز ازاین انتخاب اظهار تاسف می کنند.

دارابی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: طبیعتا در چنین شرایطی وحدت جامعه ایران بیش از گذشته باید بر محور ولایت و رهبر محکم باشد و اگر وحدت و انسجام ما محکم و قاطع باشد دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

دارابی اضافه کرد: انقلاب با تمام فراز و نشیب هایش در طول این 39 سال به پیروزی و موفقیت هایی رسیده، جنگ هشت ساله یک نمونه از این ها است و همچنین تحریم و تهدیدها که همواره وجود داشته است.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما بیان داشت: اما آن چیزی که همه این توطئه هارا نقش بر آب کرده حضور همیشگی مردم با اتحاد و وحدت در پیروی از ولایت امر و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

گفتنی است در این آیین از خدمات پنج ساله حمید قربانی جم مدیر کل سابق صدا و سیمای استان مرکزی تقدیر شد و امیر هوشنگ آذردشتی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

آذردشتی پیش از این مدیرکل صدا و سیمای مشهد مقدس بوده و قربانی جم نیز در صدا و سیمای خراسان شمالی مشغول به کار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر