ماهان شبکه ایرانیان

روایت سردار فتوحی از شهید محمد منتظر قائم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید محمد منتظر قائم از نخستین فرماندهانی است که با نفوذ آمریکا به کشور مقابله کرد در همین راستا روز پنجم افند ماه مراسم بزرگداشت این شهید برگزار خواهد شد.

روایت سردار فتوحی از شهید محمد منتظر قائم

به گزارش ایسنا، سردار اکبر فتوحی روز گذشته در منزل شهید منتظرقائم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ  توضیح داد: شهید منتظرقائم در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و در زمان طاغوت دلیرانه مبارزه کرد و علیرغم اینکه به زندان رفت دست از مبارزه برنداشت. وی بعد از انقلاب اسلامی ضن راه اندازی کمیته یزد، سپاه یزد را هم فعال کرد اما آنچه مهم است اینکه روش فرماندهی این شهید روش فرماندهی پیامبران و ائمه الهی بود چراکه به قولشان عمل می‌کرد و از دیگران هم می‌خواستند که به قولشان عمل کنند.

وی افزود: شهید منتظر قائم در هرکاری خود جلودار بود. به عنوان مثال برای حضور در کردستان و مقابله با ضد انقلاب جزو نخستین افرادی بود که از استان یزد ثبت نام کرد. او در کرمانشاه و قصر شیرین مدیریت بی‌نظیر و کاملی در کار فرهنگی، نظامی، سیاسی و مذهبی از خود نشان داد و ضمن آمادگی جسمانی بسیار بالا، دشمن شناس بود و نقشه‌های دشمن را به خوبی می‌شناخت.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره نحوه شهادت شهید منتظر قائم عنوان کرد: آمریکا با بهترین نیروها و بالاترین تجهیزات با قصد آزاد کردن جاسوسانش و براندازی نظام انقلاب اسلامی به صحرای طبس امد ولی توسط به امر خدا به دست شن ها شکست خورد. سردار شهید منتظر قائم در منطقه حاضر شد و شروع به تخلیه اسناد به جامانده کرد ولی بنی صدر خائن به راهنمایی نیروهای نفوذی آمریکا از هراس اینکه اسناد برجا مانده به دست افراد انقلابی بیافتد دستور بمباران هوایی هواپیماها و اسناد به جامانده از امریکا را صادر کرد.

سردار فتوحی با بیان اینکه این شهید در سال 95 به عنوان شهید مبارزه با نفوذ معرفی شد گفت: روز 5 اسفندمراسم بزرگداشت این شهید والا مقام در مسجد روضه محمدیه برگزارخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان