اقامتگاه بومگردی افضل سوادکوه

اقامتگاه بومگردی افضل در استان مازندران، شهرستان سوادکوه، شیرگاه، روستای چالی می باشد. سوادکوه مملو از جنگل ها ی زیبا، آبشارهای عظیم و پرآب،قلعه ها و برج های به جا مانده از تاریخ اساطیری این دیار، رودخانه هایی پرخروش و نهرهایی آرام، پل هایی بی نظیر، غارهایی کهن و کوهستان هایی سرد و خنک در اواسط تابستان هایی گرم و داغ می باشد

اقامتگاه بومگردی افضل در استان مازندران، شهرستان سوادکوه، شیرگاه، روستای چالی می باشد.
سوادکوه مملو از جنگل ها ی زیبا، آبشارهای عظیم و پرآب،قلعه ها و برج های به جا مانده از تاریخ اساطیری این دیار، رودخانه هایی پرخروش و نهرهایی آرام، پل هایی بی نظیر، غارهایی کهن و کوهستان هایی سرد و خنک در اواسط تابستان هایی گرم و داغ می باشد.
سفر به این دیار پر از تجربه ی لحظه های خوش و به یاد ماندنیست.شیرگاه محل تلاقی دو رود است. یکی رود تِلار (به معنی تیل آر ، یعنی رودی که گِل می آورد)
از منطقه آلاشت و گردنه‌ های دوگل سرچشمه می‌گیرد و دیگری رود کسیلیان است.کسیلیان در بیشتر مواقع سال آبی روشن و زلال دارد.(تنها در زمان بارندگی‌های شدید آب آن کمی گل آلود می‌شود).ولی تالار در بیشتر مواقع سال گل آلود است. به دلیل وجود این دو رود و هم چنین وجود دره‌ هایی نسبتاً کم عمق، شیرگاه دارای پل‌ های متعددی است. که به همین دلیل آنراشهر پل‌ها لقب داده‌اند.

شیرگاه به دلیل داشتن شکل کوهستانی در جنوب و وجود دره در بستر رودخانه و مرکز شهر و همچنین داشتن دشت و جلگه در شمال (سه ویژگی اقلیم در یک شهر) زیبایی منحصری دارد که نمونه آن شایددر هیچ جای ایران یافت نشود.
شماره تماس مستقیم بومسرای افضل:09012762721
برای شناساندن هر چه بیشتر شهرستان به هم وطنانمان بوم گردی افضل گزینه ای مناسب است چرا که اکثر آنها از مازندران فقط دریا را می شناختند و از جشن ها، مراسم، مناسبت ها، طبیعت بکرو اماکن تاریخی شهرستان سوادکوه تقریباَ هیچ اطلاعی ندارند.با توجه به اینکه تمام موادغذایی و میوه وسبزیها را خودمان تولید می کنیم تصمیم گرفتیم تا غذاهای محلی هم سرو کنیم و برای همین مرکز بوم گردی افضل را بنا گذاشتیم.

اقامتگاه بومگردی افضل سوادکوه

اقامتگاه بومگردی افضل سوادکوه

اقامتگاه بومگردی افضل سوادکوه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان