مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد

برگزاری ۲۲۰ کارگاه «مهارت فرزند پروری» در سطح محلات پایتخت

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری بیش از ۲۲۰ کارگاه مهارت‌های فرزندپروری ویژه مادران در سطح محلات پایتخت خبر داد.

برگزاری 220 کارگاه «مهارت فرزند پروری» در سطح محلات پایتخت

به گزارش ایسنا، الهه عطائی با اشاره به اهمیت سنین اولیه کودکی به عنوان بهترین سن آموزش و ضرورت آگاهی والدین نسبت به شیوه ها و مهارتهای صحیح فرزندپروری اظهار کرد: در همین راستا اداره کل امور بانوان شهرداری تهران  به عنوان اصلی ترین متولی تحکیم بنیان خانواده،کارگاه های آموزشی مهارتهای فرزند پروری را با هدف ارائه آموزش‌های لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قرآن، سنت و روانشناسی در مجموعه های شهربانو ،بوستان‌های بانوان و سرای محلات   برگزار کرد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های فرزندپروری ویژه مادران دارای فرزند زیر 4 سال درنظر گرفته شده است، افزود: این کارگاه‌ها در 4مرحله از ابتدای امسال برنامه ریزی شده که مرحله اول با رویکرد امور مذهبی و دینی، مرحله  دوم با رویکرد امور تربیتی، مرحله سوم با رویکرد بازی و سرگرمی و مرحله چهارم با رویکرد مهارتهای ارتباطی و آموزش های شهروندی اجرا شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه مباحث آموزشی براساس نیاز سنجی صورت گرفته پیش بینی شد  تصریح کرد:  با برگزاری بیش از 220 کارگاه آموزشی بیش از 2هزار و دویست  نفر از والدین از مباحث آموزش ها ی ارائه شده بهره مند شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عطائی در پایان ارائه آموزش های لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قرآن، سنت و روان شناسی، آگاه نمودن خانواده ها از نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان، هویت دادن به گرایش های مشارکت جویانه والدین کودکان، توجه به نقش و وظایف والدین به‌ویژه مادران صاحب‌ فرزند خردسال را از اهداف برگزاری کارگاه های مهارتهای فرزند پروری برشمرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان