ماهان شبکه ایرانیان

شکایت از پدر و مادر به خاطر ژن های زشت بودن!

حتما با ماجرای ژن های خوب آشنا هستید و می دانید کسانی در کشور خودمان ادعا می کنند که ژن خوبی دارند ( احسنت 😀 ) اما جالب است بدانید در کشور خون آشام و بت پرست و کافر و *#%@ ( این فحشه ) آمریکا یک خانم ۴۴ ساله به خاطر ژن های بدش از پدر و مادر خود شکایت کرده! بله دوستان این است تفاوت دیار کفر و سرزمین مسلمان خیز ما 🙂

شکایت از پدر و مادر به خاطر ژن های زشت بودن!

حتما با ماجرای ژن های خوب آشنا هستید و می دانید کسانی در کشور خودمان ادعا می کنند که ژن خوبی دارند ( احسنت 😀 ) اما جالب است بدانید در کشور خون آشام و بت پرست و کافر و *#%@ ( این فحشه ) آمریکا یک خانم 44 ساله به خاطر ژن های بدش از پدر و مادر خود شکایت کرده! بله دوستان این است تفاوت دیار کفر و سرزمین مسلمان خیز ما 🙂 . و اما بپردازیم به ماجرای این شکایت عجیب.

آنابل جفرسون 44 ساله اعتقاد دارد علت ویژگی های زشت فیزیکی اش و همچنین سه طلاقی که در زندگی داشته والدینش هستند. او می گوید به خاطر این شکست ها در زندگی دچار افسردگی و مشکلات روانی شده.

آنابل می گوید: پدر و مادرم هر دو خیلی زشت هستند ( بی انصاف 😀 ) و این خیلی ظالمانه است که بچه دار شدند ( منم جاشون بودم تو رو نمی ساختم نمک نشناس 🙁 )، نباید به آنها اجازه داده می شد که تولید مثل کنند. دولت باید برنامه ای بریزد تا بچه دار شدن برای افراد زشت ممنوع شود و یا کاری کنند آنها نتوانند بچه دار شوند.

شکایت از پدر و مادر به خاطر ژن های زشت بودن!

حالا پدر مادر آنابل خانم این دوتا هستن که پیری داره از چشاشون میزنه بیرون! آقای رابرت جفرسون 82 سال دارد و خانم روبی جفرسون 76٫ آنابل جفرسون این دخترک ناسپاس از پدر و مادر خود به خاطر به دنیا آوردنش شکایت کرده و تقاضای دریافت 2 میلیون دلار دارد.

از صورت آقای رابرت جفرسون که کاملا پیداست اصلا حتی در جریان شکایت هم نیست بنده خدا، حالا از همه اینها بگذریم آخه آنابل *#%@ گیریم شکایتت قبول شد، شما از کجای این دوتا بی نوا می خوای 2 میلیون دلار پول بکشی بیرون؟

و اما بشنوید از ماجرای ازدواج های آنابل  😀

طلاق های سریالی

آنابل جفرسن به خاطر طلاق های متوالی که گرفتارشان شده از پدر و مادر خود دل پری دارد و می گوید علت تمام این آسیب های روانی این دو هستند.

او می گوید: (( در طول اولین طلاقم، همسر سابقم به دادگاه گفت هر روز صبح که چهره مرا می دیده، دچار حالت تهوع می شده و گاهی به طرف دستشویی می دویده تا بالا بیاورد )) به یاد آوردن این خاطرات برای آنابل بسیار دردناک است.

اینجا یک سوال پیش می آید این دو چطور با هم ازدواج کردن؟ آیا معجزه آرایش به کمک آنابل آمده بود؟ دو جواب هست اول اینکه آنابل از آرایش فوق پیشرفته استفاده کرده بوده و دوم اینکه مرد داستان ما تحت فشار زیادی بوده است ( نوع فشارش با شما 😀 ).

(( آخرین همسرم نابینا بود اما بعد از یک عمل موفقیت آمیز چشم 40 درصد از بیناییش را بدست آورد. اما یک هفته پس از بدست آوردن بینایی من را طلاق داد ))

اینجاست که می فهمیم آنابل به کور هم راضی بوده اما پیشرفت علم و بازیابی بینایی همسر سوم پرده از واقعیت ها برداشته 😀 .

این خانم 44 ساله قصد دارد دیگر افرادی که مشکلات مشابه خود دارند را جمع کند و از آنها نیز بخواهد که از والدین زشت خود شکایت کنند. احتمالا عنوان سازمان هم انجمن زشت های کالیفرنیا می شود.

او همچنین امیدوار است قانونی تصویب شود که اجازه بچه دار شدن از همسران بد چهره گرفته شود تا چنین سرنوشتی برای دیگران اتفاق نیفتد.

اگر توجه کرده باشید صحبتی از همسر دوم به میان نیامد از همینجا آرزوی سلامتی برای این مرد می کنیم 😀

جدای شوخی  شما حق را به چه کسی می دهید آیا ظاهر این اندازه اهمیت دارد؟ شما حاضرید چنین شکایتی مطرح کنید؟

و اما سوال مهم یک فرد زیبا از نظر شما چه ویژگی هایی دارد؟ ( هم ظاهری و هم باطنی )

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان