ماهان شبکه ایرانیان

معاون بنیادشهید خبر داد:

یک میلیون و ۷۰۰ هزار ایثارگر تحت پوشش درمانی قرار دارند

معاون درمان بنیادشهید کشور گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار ایثارگر تحت پوشش هستند.

یک میلیون و 700 هزار ایثارگر تحت پوشش درمانی قرار دارند

به گزارش ایسنا، عباس‎پور در دیدار با جمعی از خانواده‎های شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان بروجرد، اظهار کرد: در بحث درمان با بودجه روبرو هستیم که باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا این بودجه مدیریت شود.درمان، اشتغال فرزندان، مسکن و ... از مشکلات این جامعه هدف است که باید مدیریت شوند.

معاون درمان بنیاد شهید کشور همچنین در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: هدف از سفر استانی دیدار چهره به چهره با مردم و برنامه‎ریزی دقیق‎تر برای درمان جامعه ایثارگران جانبازان و خانواده‎های شهداست.

عباس‎پور بیان کرد: کل هزینه درمان خانواده‎های شهدا از طریق بیمه، بنیاد پرداخت و یا دولت تقبل می‎کند.

وی با بیان اینکه بودجه‎ای هر سال برای درمان اختصاص داده می‎شود که براساس آن اقدام می‎کنیم، گفت: یک میلیون و 700هزار نفر جامعه ایثارگران تحت پوشش ما هستند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: لازم بود تا معاون درمان بنیاد شهید را دعوت کرده تا از نزدیک و چهره به چهره مسائل درمان این خانواده‎ها را پیگیری کنند.

وی افزود: شایسته این نظام نیست و برکت را از جمعه ما بر می‎دارد کسانی‎که جانشان را تقدیم کرده و عزیزان خود را تقدیم کرده‎اند امروز برای حداقل درمان راهی تهران شوند و زمان بگذارند تا مسئولانی که وظیفه آنها خدمت به آنها است را ببینند.

نماینده مردم بروجرد اظهار کرد: وظیفه ما است که مشکلات آنها را بشنویم البته به این معنا نیست که به بقیه اقشار توجه نکنیم.

گودرزی اضافه کرد: از نگاه ما همه مردم سهامدار انقلاب و ولی‎نعمتان و ایثارگر هستند چون اگر کسی شهید داده دیگری تحریم را تحمل کرده و دیگری پای صندوق رای آمده است.

وی با اشاره به حضور نداشتن روشنی مدیرکل بنیاد شهید لرستان، افزود: امروز برای این دیدار روشنی دعدت شده بود و ایشان به عنوان مدیر بنیاد شهید استان وظیفه‎شان بود در این جلسه باشند. مدیرکل بنیاد شهید مدافع خط مقدم امور این افراد هستند و از حضور نیافتن وی گلایه داریم و هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان