ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان غذا و دارو؛

غذا بر دارو اولویت دارد

رئیس سازمان غذا و دارو، ضمن توجه دادن عموم مردم به موضوع گرسنگی، گفت: تا زمانی که در سازمان غذا و دارو هستم، همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.

غذا بر دارو اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر غلامرضا اصغری در همایش ملی روز جهانی غذا در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بیان اینکه در روز جهانی غذا باید به موضوع گرسنگی نیز توجه کنیم اظهارداشت: گرسنگی از جمله معضلات بسیاری از کشورها است لذا شکرانه در معرض این مصیبت نبودن این است که ضایعات، کاهش و ریخت و پاش ها در مراسم ها حذف شود.

وی با تاکید مجدد بر ضرورت رفع گرسنگی در دنیا ابراز امیدواری نمود که بر اساس برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در سطح جهان شاهد هیچ مادری نباشیم که به دلیل گرسنگی توان شیر دادن به فرزند خود را نداشته باشد.

اصغری همچنین از صنایع غذایی و افرادی که در حوزه غذا تلاش کردند تا ایران به توانمندی های ارزشمند در حوزه غذایی برسد، تشکر کرد و از آنها خواست با همکاری سازمان غذا و دارو، کیفی کردن موادغذایی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی تصریح کرد: همانطور که بارها نیز گفته ایم به دلیل آنکه پیشگیری مهمتر از درمان است، در سازمان غذا و دارو نیز همانند سایر کشورها غذا بر دارو اولویت خواهد داشت، چرا که غذا در پیشگیری و دارو در درمان نقش دارد.

اصغری خاطر نشان کرد: تا زمانی که اینجانب در سازمان غذا و دارو توفیق خدمت دارم، همواره غذا بر دارو اولویت خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان