ماهان شبکه ایرانیان

اسپالتی: میلان کاری کرد ما سردرگم باشیم

سرمربی اینتر با تمجید از عملکرد بازیکنانش بعد از پیروزی در بازی مقابل میلان، اعتراف کرده که در برخی دقایق بازی سردرگم بودند.

اسپالتی: میلان کاری کرد ما سردرگم باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر، لوسیانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر، اعتراف کرده که در دربی دلامادونینا با وجود برد 3 بر 2 تیمش، میلان کاری کرده که آن‌ها سردرگم باشند.

او بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بردن در این بازی‌ها باعث می‎شود به وجد بیایید، اما اگر بازی را آنالیز کنید متوجه می‎شوید که ما خیلی حرفه‌‎ای بودیم که توانستیم بهترین لحظات بازی را بشناسیم و از آن‌ها استفاده کنیم. البته که باید پیشرفت کنیم و کارهای بیشتری انجام دهیم. چون در زمان‌هایی از بازی واقعا سردرگم بودیم.

اسپالتی در ادامه گفت: دربی فوق‌العاده‎ای در میلان بود، البته که بدون توجه به این که کدام تیم برده دیگر باید آن را فراموش کنیم. در زمان‌هایی در نیمه دوم، خیلی عقب نشستیم و مجبور شدیم دفاع کنیم. اما در نیمه اول توپ و میدان در اختیار ما بود و پاسکاری‌های خوبی انجام دادیم و از خط میانی لوزی‌مان به بهترین شکل استفاده کردیم.

سرمربی اینتر همچنین در تمجید از ایکاردی که در این دیدار هت‌تریک کرد گفت: مائورو در این بازی عالی بود، عالی. با وجود همه مسئولیت‌هایی که روی شانه‌هایش بود، او به خوبی به توصیه‌ها گوش داد و بارها تلاش کرد تا توپ‌های از دست رفته را باز پس بگیرد. ایکاردی یک مهاجم کامل است و با وجود سن نه چندان زیادش، فشار زیادی روی شانه‌های او است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان