تمجید سرمربی میلان از شاگردانش

مونتلا: به بازیکنانم افتخار می‎کنم/ بدشانس بودیم که امتیاز نگرفتی

وینچنزو مونتلا مدعی شده تیمش مخصوصا در نیمه دوم دربی میلان عالی کار کرده و بدشانس بودند که نتوانستند از این باز امتیازی بگیرند.

مونتلا: به بازیکنانم افتخار می‎کنم/ بدشانس بودیم که امتیاز نگرفتی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اینتر موفق شد در دربی دلامادونینا میلان را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد، اما با وجود این شکست وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان، مدعی شده به بازیکنان و تیمش افتخار می‌کند.

مونتلا در گفتگو با مدیاست پریمیوم گفت: در نیمه دوم عملکردمان عالی بود و واقعا به این موضوع افتخار می‌کنم. با روح میلانی بازی کردیم، همان سبکی بازی کردیم که من دوست داشتم. البته بدشانسی بود که امتیازی از این بازی نگرفتیم. اما از نظر فوتبالی در سطح خوبی بودیم و بعد از این بازی دلایلی برای خوش‌بین بودن داریم.

او در ادامه گفت: من همیشه نیمه پر لیوان را می‎بینم. می‌خواهیم با همین روند ادامه دهیم. در نیمه اول اینتر تیر دروازه را لرزاند، همچنین گلی زد که می‎شد مانع از آن شد. آن‌ها بهتر از ما بودند، فاصله‌شان با ما زیاد بود. اما از بازیکنانم می‌خواهیم با همین روند به سوی آینده بروند. چون اگر این طور بازی کنیم در آینده بازنده نخواهیم بود.

مونتلا همچنین گفت: اینتر در ضدحملات عالی بود، این شخصیت تیمشان است. می‌توانستیم فضاهای بیشتری خلق کنیم، باید بیشتر روی موقعیت‌هایمان کار می‎کردیم. اما متاسفانه روی صحنه گل‌هایی که خوردیم بدشانس بودیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر