ماهان شبکه ایرانیان

سردار معروفی: سیره زندگی شهید میرحسینی باید الگو شود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سردار شهید میرحسینی شخصیتی انقلابی غیرمحافظه کار، دنبال پیشروندگی و پیش برندگی بود که همواره دست رد به سینه دشمنان می‌زد

سردار معروفی: سیره زندگی شهید میرحسینی باید الگو شود

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهیدان میرحسینی قائم مقام لشکر41 ثارالله در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر مراسم و یادواره ای که به نام شهداء برگزار می شود باید از آن فیض و بهره برد . همه ما باید با برگزاری این برنامه‌ها دل در گرو شهداء بدهیم و شهداء را قسم دهیم که راه راست را به ما نشان داده و یاری‌مان کنند.


وی گفت: در هر مراسم باید یک ویژگی از شهدا را بیاموزیم و سر منشاء حیات‌مان قرار دهیم و امروز باید سردار شهید میرحسینی این شخصیت تاثیر گذار دوران دفاع مقدس را که منشاء وحدت دراستان است را الگو قرار دهیم. سردار شهید میرحسینی شخصیتی انقلابی غیرمحافظه کار، دنبال پیشروندگی و پیش برندگی بود که همواره دست رد به سینه دشمنان می‌زد که ما اگر میر حسینی شویم می‌توانیم انقلابی بمانیم؛ چرا که میرحسینی انقلابی فکر و عمل می کرد.


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید میرحسینی انقلابی فکر و عمل می کرد و حول محور ولایت بود خاطر نشان کرد: با شناختی که از شهید میرحسینی دارم، اگر وی امروز حاضر بود، اصرار بر ادامه راه امام(ره) و ولایت داشت و همچنان دست رد به سینه دشمن می‌زد چرا که میرحسینی و همه شهدا برای حفظ همین ارزشها جان خود را فدا کردند.


سردار معروفی یادآور شد: اگر امروز میرحسینی حضور داشت بر پیروی از نظام و ولایت و داشتن روحیه انقلابی و جهادی تاکید می‌کرد.  سیره شهید میرحسینی یک جریان و فرهنگ انقلابی است که باید الگو قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان