فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین خبر داد

نامگذاری ساختمان فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی امین به نام شهید چمران

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین از نامگذاری ساختمان فرماندهی این دانشگاه به نام شهید مصطفی چمران خبر داد.

نامگذاری ساختمان فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی امین به نام شهید چمران

به گزارش ایسنا، سردار بختیاری در همایش تربیت در تراز شهید چمران ضمن تقدیر از همه کسانی که در برگزاری این همایش تقدیر کردند و همچنین افرادی که مقالات خود را برای این همایش ارسال کردند، افزود:  خدا را شاکریم که توفیق داده سهمی اندک در توصیف شخصیت شهید والامقام شهید چمران داشته باشیم.

وی افزود: به دنبال ایجاد تربیت انقلابی و تربیت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی هستیم و لذا در این مسیر می‌توانیم از شخصیت شهید چمران الگوبگیریم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در این دانشگاه در سال جاری گفت: ایشان در بازدید از این دانشگاه تاکید کردند که ما پلیسی در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم . لذا براساس این فرمایش فرماندهی معظم کل قوا ما شهید چمران را طرحی برای شدن در تراز انقلاب اسلامی می‌دانیم و می‌خواهیم ایشان را الگو قرار دهیم.

سردار بختیاری از نامگذاری ساختمان فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی به نام شهید چمران خبر داد و افزود: این ساختمان را به نام شهید چمران نامگذاری کرده‌ایم تا هر روز نام و کار خود را به یاد خدا و ائمه اطهار آغاز می‌کنیم، یادی از شهدا به ویژه شهید چمران به عنوان یک الگو در ذهنمان داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد: آماده‌ایم در دانشگاه علوم انتظامی امین، این چراغی که افروخته شده را شعله‌ورتر برای شناساندن این شخصیت والا مقام دنبال کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم لوح تقدیری به مهدی چمران برادر شهید مصطفی چمران اهدا شد و همچنین به برگزیدگان این همایش لوح تقدیر اهدا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان