ماهان شبکه ایرانیان

سردار مومنی خبر داد

گام بلند پلیس برای کنترل فاصله بین خودروها با دوربین های هوشمند

جانشین فرمانده ناجا گفت: سامانه های هوشمند باعث تغییر رفتار رانندگان می شود و با دوربین های نسل جدید امکان کنترل فاصله بین خودروها فراهم شده است.

گام بلند پلیس برای کنترل فاصله بین خودروها با دوربین های هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده انتظامی ناجا در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس ٢٠١٧) اظهار کرد: موضوع امنیت در همه جوامع به عنوان یک بستر و زیر ساخت مطرح می شود و همانطور که در جامع نیاز به هوا و اکسیژن است به امنیت هم نیاز است. 

وی افزود: امنیت مقدمه ای برای پیشرفت و حیات یک جامعه است.

 سردار مومنی عنوان کرد: نمایشگاه ایپاس ویژگی های بارزی از جمله حمایت از تولید و اقتصاد ملی داراست؛ راه پیشرفت یک کشور در عرصه امنیت و اقتصاد ملی است.

جانشین رئیس پلیس کشور بیان کرد: امروز بدون تحهیزات و امکانات و توسعه فناوری نمی توان امنیت را برقرار کرد. امروز نمی توان جوانع را با تکنیک های دیروز پیش برد؛ استفاده از فناوری های جدید یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: سرعت در کار و دقت و صحت و درستی در عمل باعث تامین امنیت می شود؛ با توجه به بیچیده شدن جوامع امکان اداره جوامع با تکنولوژی و فناوری گذشته وجود ندارد.

سردار مومنی اذعان کرد: هیچ کس برتر از قانون نیست در نیروی انتظامی برخلاف سایر دستگاه ها کلمه پلیس هم به مجموعه و هم به فرد اطلاق می شود و این بدان معناست که پلیس یک مجموعه به شمار می رود و می تواند تخلف را کنترل کند.

جانشین فرمانده انتظامی ناجا عنوان کرد: در هر جا که سامانه های هوشمند نصب کردیم در روزهای اولیه ١١ درصد خودرو های عبوری تخلف می کردند و در ماه های بعد این عدد به ٥ و بعد از ٢ سال این عدد به یک درصد می رسید. رفتار رانندگان با نصب سامانه های هوشمند تغییر می کند.

وی گفت: هر سال شاهد رشد کمی و کیفی نمایشگاه ایپاس هستیم امسال بیش از ٣٥٠ شرکت از ٢٨ کشور در این نمایشگاه حضور داشتند.

سردار مومنی افزود: پیشرفت تکنولوژی و فناوری آنقدر بازار دارد که هر چه قدر خدمات جدید ارائه بدهیم باز هم نیاز است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: تقاضا برای تکنولوژی جدید در جامعه وجود دارد. شرکت هایی می توانند موفق باشند که ایده های جدید ارائه دهند.

وی با اشاره به  کنترل فاصله بین خودروها با دوربین های هوشمند گفت: هر تخلفی را نمی توان توسط نیروهای پلیس کنترل کرد و سامانه های هوشمند این امکان را فراهم می کند تا تخلفاتی را همچون رعایت فاصله طولی وسائل نقلیه کنترل شود.

سردار مومنی در پایان اذعان کرد: شرکت کنندگان در پایان این نمایشگاه می توانند غرفه سال آینده خود را انتخاب و ثبت کنند.

صحبت های سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا در اختتامیه نمایشگاه ایپاس 2017

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان