ماهان شبکه ایرانیان

تقاضای بالای کره ای ها برای گلکسی نوت ۸ همچنان ادامه دارد

گلکسی نوت ۸ سامسونگ توانست از نظر میزان پیش فروش، به رکوردهای تازه ای دست یابد و شروع خوبی را در هفته های ابتدایی عرضه پشت سر گذاشت.

تقاضای بالای کره ای ها برای گلکسی نوت 8 همچنان ادامه دارد

گلکسی نوت 8 سامسونگ توانست از نظر میزان پیش فروش، به رکوردهای تازه ای دست یابد و شروع خوبی را در هفته های ابتدایی عرضه پشت سر گذاشت.

حالا به گفته منابع گوناگون، مدل 64 گیگابایتی این فبلت پر فروش ترین موبایل کشور کره جنوبی در هفته دوم اکتبر بوده و سهمی 28.3 درصدی از فروش کل موبایل ها را به خود اختصاص داده است؛ ضمناً با در نظرگیری فروش مدل 256 گیگابایتی، این سهم بیشتر هم می شود.

موسسه تحقیقاتی و مشاوره ATLAS می گوید بعد از ثبت 850 هزار سفارش پیش خرید برای گلکسی نوت 8، سامسونگ توانسته طی چهار هفته ماه سپتامبر بالغ بر 20 هزار الی 30 هزار نوت 8 در کشور مادری خود بفروشد.

در مه اکتبر، سامسونگ به فروش 10 هزار الی 20 هزار واحد از موبایل پرچمدار خود در هر روز ادامه داده و موسسات آماری می گویند این ارقام، بسیار به ارقام فروش گلکسی اس 8 در نیمه ابتدایی سال جاری میلادی است.

در نهایت گفته می شود که با این نرخ، سامسونگ بدون هیچ مشکلی تا پایان سال 2017، به فروش 10 میلیون واحدی دست پیدا خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان