در سارایوو؛

مراسم سالگرد «عزت بگوویچ» با حضور سفیر ایران در بوسنی برگزار شد

مراسم سالگرد درگذشت رهبر فقید مسلمانان بوسنی با حضور سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین برگزار شد.

مراسم سالگرد «عزت بگوویچ» با حضور سفیر ایران در بوسنی برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد درگذشت «علی عزت بگوویچ» رئیس جمهور فقید بوسنی و هرزگوین صبح امروز با حضور مقامات سیاسی، فرهنگی، مذهبی، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و مردم شهر سارایوو در محل مزار وی در قبرستان کواچی برگزار شد.

محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین در این مراسم با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه بر سر مزار علی عزت بگوویچ، به مقام وی ادای احترام کرد.

این مراسم با پخش سرود ملی بوسنی و هرزگوین و قرائت فاتحه برای رئیس جمهور فقید بوسنی و هرزگوین و شهدای جنگ این کشور آغاز شد. سپس مراسم اهدای دسته گل به مزار علی عزت بگوویچ برگزار شد و مقامات و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و مذهبی با حضور بر مزار وی، با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره اولین رئیس جمهور بوسنی و هرزگوین را گرامی داشتند.

در این مراسم، باقر عزت بگوویچ عضو شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین، صفت سافتیچ معاون رئیس مجلس اقوام، شفیق جعفروویچ رئیس مجلس نمایندگان، فادیل نووالیچ نخست وزیر فدراسیون بوسنی و هرزگوین، المدین کوناکوویچ نخست وزیر کانتون سارایوو، رهبران احزاب سیاسی بوسنی و هرزگوین، روسای نهادها و مراکز فرهنگی، سفرای ایران، فلسطین و ترکیه حضور داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر