مصطفوی: پاشازاده می‌تواند به یکی از بهترین مربیان آسیا تبدیل شود

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است سرمربی تیم نساجی می تواند از بهترین مربیان آسیایی لقب بگیرد.

مصطفوی: پاشازاده می‌تواند به یکی از بهترین مربیان آسیا تبدیل شود

به گزارش ایسنا، داریوش مصطفوی پس از دیدار استقلال و نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ امروز تیمی با امکانات فراوان و مدیریت ضعیف مقابل تیمی شهرستانی قرار گرفت. حتی در یکی دو صحنه می‌شد برای نساجی پنالتی گرفته شود واین تیم بازی را به تساوی بکشاند.

او در ادامه گفت:‌ امیدوارم روزی برسد فوتبال از دست آدم‌های بزرگ رها شود و به دست کاربلدها بیفتد. تیم نساجی بازی خوبی کرد. من به پاشازاده تبریک می‌گویم و امیدوارم او یکی از  بهترین مربیان آسیا شود. ما هم اخلاق وی را می‌شناسیم و هم دانش فنی او را. امیدوارم فوتبال ما به جایی برسد که به جای توجه به پایتخت، شهرهای دورتر را ببینیم و بازیکنان بااستعداد شهرستان‌های کم نام ونشان را دریابیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتقاد از مدیرعامل این تیم تصریح کرد: من از افتخاری انتقاد نمی‌کنم زیرا او نیز تیم را در وضعیت بدی تحویل گرفت. مشکل اصلی آن‌جاست که در فوتبال ما فاصله تیم‌های دارا و ندار کم شده و این یعنی امکانات و پول درست استفاده نمی‌شوند. افتخاری فوتبال را می‌شناسد اما مدیریت استقلال سخت شده است.
او درباره شفر توضیح داد: مربی آلمانی، مربی خوبی است اما باید به او فرصت داده شود. اگر به شفر زمان بدهیم نتایج خوبی توسط او و تیمش کسب خواهد شد.
مصطفوی درباره نتایج ملی_آسیایی نمایندگان ایران گفت: تبریک به مردم ایران که شاهد بازی‌های درخشانی از تیم ملی نوجوانان هستند. پرسپولیس نیز مقابل الهلال خوب ظاهر شد اما هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت سر این تیم را بریدند. مسئولان ما نباید بگذارند که در چنین دیدارهای حساسی داوران عرب انتخاب شوند. آن‌ها باید نفوذ خوبی داشته باشند تا این بلاها سر نمایندگان ما نیاید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر