ماهان شبکه ایرانیان

مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ایلام ساخته می‌شود؟

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: یک قطعه زمین را برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان در نظر گرفته‌ایم اما منتظر نظر نهایی استاندار هستیم.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ایلام ساخته می‌شود؟

سرهنگ محمدرضا شرف‌بیانی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: متأسفانه زیرساخت‌ها برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این استان فراهم نیست، اگرچه یک قطعه زمین برای این منظور در نظر گرفته شده است و با استاندار پیشین توافقاتی داشتیم اما اکنون که استاندار تغییر کرده است منتظر این هستیم که نظر نهایی ایشان را هم درباره احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ایلام جویا شویم.

وی خاطر نشان کرد: ایلام از جمله استان‌هایی است که در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ بوده است و با هماهنگی و همکاری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به دنبال آن هستیم که چهار نقطه یادمانی شهدای قلاویزان (نقطه ایثار)، شرهانی (یادمان عملیات محرم)، یادمان میمک و یادمان عملیات والفجر 5 با عنوان میراث ناملموس ثبت ملی شوند.

شرف‌بیانی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس تمرکز کاری ما بر روی نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس بود. در این میان به صورت تخصصی به نقش بانوان در دفاع مقدس پرداختیم، همچنین چهار عنوان کتاب نیز در رابطه با دفاع مقدس رونمایی شد. علاوه بر این پیگیر این هستیم که روز آزادسازی مهران هم در تقویم ثبت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان