جشن امضای کتاب مژده لواسانی برگزار می‌شود

جشن امضای کتاب «خون انار، گردن پاییز است» به قلم مژده لواسانی، دوشنبه یکم آبان در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

جشن امضای کتاب مژده لواسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور نویسنده کتاب، سیدمهدی شجاعی و جمعی از علاقه مندان شعر و ادب برگزار خواهد شد.

لواسانی در این مراسم علاوه بر امضای کتاب خود برای دوستداران و علاقه مندان، بخشی از پاییزنگارهای خود را برای جمع حاضر می خواند.

جشن امضای کتاب «خون انار، گردن پاییز است» دوشنبه یکم آبان ساعت 17 الی 19 در فروشگاه کتاب داستان فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می شود.

کتاب «خون انار، گردن پاییز است» شامل گزیده‌ای از متن‌ها و اشعار مژده لواسانی است که در قالب چهار موضوع طبقه‌بندی شده است. بخش اول این کتاب با عنوان پاییزنگاری شامل متن‌های عاشقانه لواسانی است که در مرز میان شعر و متن بودن در حال حرکت است، بخش دوم کتاب اما نوشته‌ها و متن‌های کاملا مذهبی وی را شامل می‌شود که توسط نویسنده تقدیم شده است به آستان ائمه اطهار(ع) و عنوان مرثیه‌ای برای آب و آبرو را بر خود دارد.

بخش سوم کتاب که می‌توان از آن به تهران‌نگاری‌های نویسنده یاد کرد شامل اشعار و متن‌هایی است که او در وصف تهران سروده است و عنوان حواس شهر پرت توست را بر خود دارد و بخش آخر که نوشته‌های تقدیم شده از سوی لواسانی به شهداست، عنوان  روز واقعه رفته باشی را بر خود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر