دوره آموزشی «ارتباطات فوق سریع» برگزار می شود

دوره آموزشی «ارتباطات فوق سریع» توسط دانشکده پست و مخابرات و با همکاری اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در ایران برگزار می شود.

دوره آموزشی «ارتباطات فوق سریع» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید یزدانیان رئیس دانشکده پست و مخابرات بر توسعه همکاری های بین المللی با اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) برای برگزاری دوره های آموزشی تاکید کرد و از برگزاری دوره های آموزشی «امنیت اطلاعات» و «ارتباطات فوق سریع» با همکاری این اتحادیه جهانی خبر داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی با همکاری ITU  در ایران، گفت: برگزاری 2 دوره آموزشی با همکاری ITU  را در دستور کار داریم که تلاش می کنیم یکی از دوره ها با موضوع امنیت اطلاعات را تا پایان سال جاری و یا در ابتدای سال آینده برگزار کنیم.

یزدانیان تصریح کرد: تا یک ماه آینده اتحادیه جهانی مخابرات موافقت خود را با برگزاری این دوره آموزشی در ایران اعلام می کند.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت اطلاعات از چند جهت دارای اهمیت است، افزود: امنیت تبادل اطلاعات برای حفاظت از داده ها، کاربران و مقابله با بدافزارها دارای اهمیت است و مهمتر از آن  برگزاری دوره های آموزش مهارتی در زمینه امنیت در حوزه اشتغال است.

رئیس دانشکده پست و مخابرات تاکید کرد : اگر کسی در زمینه امنیت اطلاعات مهارت داشته باشد بدون شک جذب بازار کار می شود و به همین جهت تمرکز ما روی برگزاری دوره آموزشی امنیت اطلاعات است.

وی درمورد برگزاری دوره آموزشی «ارتباطات فوق سریع» نیز گفت: این دوره آموزشی سال آینده برگزار می شود.

یزدانیان با تاکید بر اینکه ارتباطات بلادرنگ یا فوق سریع و فوق ایمن موضوع روز دنیا است که در ارتباطات کوانتومی کاربرد دارد، ادامه داد: این تکنولوژی موضوع سال 2017 و پلان های 2018 است و در حقیقت این دوره در ایران کاملا هم گام با دنیا برگزار می شود و در منطقه بی سابقه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان