تست درایو چری آریزو ۵ توربو، محصول جدید مدیران خودرو برگزار شد

روز گذشته در پیست آزادی تهران شاهد برگزاری مراسم تست درایو چری آریزو ۵ توربو به عنوان قوی ترین خودروی زیر ۱۰۰ میلیون تومان بازار کشور توسط مدیران خودرو بودیم که با استقبال مناسبی روبرو شد

روز گذشته در پیست آزادی تهران شاهد برگزاری مراسم تست درایو چری آریزو 5 توربو به عنوان قوی ترین خودروی زیر 100 میلیون تومان بازار کشور توسط مدیران خودرو بودیم که با استقبال مناسبی روبرو شد. محل برگزاری این مراسم از ساعت 10 الی 12 بود.
موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری این خودرو به یک توربوشارژر مجهز شده تا نیروی تولیدی آن در دور موتور 6150 دور بر دقیقه به عدد 144 اسب بخار برسد و همچنین میزان گشتاور آن هم در 3800 دور بر دقیقه به مرز 210 نیوتن متر نزدیک شود که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT، حداکثر سرعت بیشتر از 185 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت.
در بخش ایمنی و تجهیزات هم دو مدل استاندارد و اسپرت به یک شکل ظاهر شده‌اند که می‌توان به 5 ستاره ایمنی از سازمان NCAP چین، ایربگ‌های ایمنی ساخته شده در کشور سوئد که در قسمت‌های مختلف کابین بکار گرفته شده‌اند، استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل باد تایرها، دوربین و سیستم‌های کمک پارک، سیستم کمک حرکت در سربالایی (HHC) و در آخر هم به سیستم‌های ABS ، EBA، سیستم ضد لغزش TCS و سیستم پایداری الکترونیکی ESP اشاره کرد.

آریزو 5 توربو

آریزو 5 توربو

چری آریزو 5 تا بحال با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه می شده اما حال مدیران خودرو، آریزو 5 توربو را عرضه کرده که توانایی تولید قدرت بیشتری را نسبت به مدل قبلی دارد. این خودرو از نظر ظاهری تفاوتی با آریزو 5 قدیمی ندارد و تنها در پیشرانه تفاوت دارند. پیشرانه توربو این خودرو نسبت به مدل قبلی کشش و توانایی بیشتری دارد ولی کماکان با توجه به استفاده از گیربکس CVT کندی در شروع حرکت احساس می شود که ماهیت این نوع گیربکس ها است.
در ادامه می توانید تصاویر این مراسم را در گالری تصاویر مشاهده کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر