عباسی خبر داد

فعالیت هزار مهدکودک در روستاها و مناطق محروم کشور

مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور کفت: گسترش مهد کودک ها در روستاها و مناطق محروم و آسیب خیز کشور، جزء اولویت های اصلی سازمان بهزیستی کشور است.

کسترش مهدکودک های مناطق محروم و آسیب خیز کشور / بیش از 1000 مهدکودک در نقاط آسیب خیز فعالیت می کنندفاطمه عباسی مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: مساله تاسیس و گسترش مهد کودک ها در روستاها و نقاط محروم و آسیب خیز کشور، جزء الویت ها و راهبردهای اصلی سازمان بهزیستی کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزار مهدکودک از سوی سازمان بهزیستی در روستاها، مناطق محروم و نقاط آسیب خیز سراسر کشور، فعالیت می کنند و کودکان را تحت پوشش قرار داده اند.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در مهدکودک های مناطق محروم، روزانه یک وعده غذای گرم میان کودکان توزیع می شود.

عباسی تاکید کرد: مناطق محروم و نقاط  آسیب خیز شهر تهران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برنامه ارائه یک وعده غذای گرم ویژه کودکان در مهدکودک های مذکور، در پایتخت نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به ابتلای درصد قابل توجهی از کودکان در مناطق آسیب خیز کشور به سوء تغذیه بیان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده بسیاری از کودکان مناطق محروم و در معرض آسیب کشور دچار سوء تغذیه هستند و نیاز به حمایت دارند.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: کودکان در مهدکودک های مناطق محروم علاوه بر دریافت یک وعده غذای گرم، حمایت های مورد نیاز از جمله حمایت های آموزشی و مراقبتی را نیز دریافت می کنند.

 

توزیع غذای گرم در مهدکودک های مناطق محروم

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر