"باشگاه‌ها به جای بازیکنان میلیاردی به آکادمی توجه کنند"

مرزبان: اولویت ما ماندن در لیگ برتر است/ تاکتیک نکونام برایم مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان معتقد است که باشگاه‌های ایرانی توجهی به تیم‌های پایه نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند میلیاردها تومان برای جذب بازیکن صرف کنند.

مرزبان: اولویت ما ماندن در لیگ برتر است/ تاکتیک نکونام برایم مهم نیست

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره شرایط این تیم، اظهار کرد: سیاه‌جامگان باید شرایط بهتری را در لیگ امسال تجربه کند. شرایط خوب نیست اما بهتر خواهد شد. این تیم در 9 هفته‌ نتوانسته امتیازات لازم را جمع‌آوری کند و نتایج خوبی بگیرد اما بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

او ادامه‌ داد: من برای جبران امتیازهای از دست رفته به این تیم آمده‌ام. قولی به هیات مدیره درباره قرار گرفتن در رتبه خاصی ندادم اما تمام سعی و تلاشمان بر این است که مشکی‌پوشان در بین هشت تیم اول جدول رده‌بندی قرار بگیرند. البته اولویت‌مان باقی ماندن سیاه‌جامگان در لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره شکست مقابل صنعت نفت آبادان و همچنین دیدار پیش رو مقابل خونه به خونه در جام حذفی نیز اذعان‌ کرد: مقابل صنعت نفت فوتبال خوبی را بازی کردیم اما فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد. جام حذفی نیز حساسیت‌های خاص خود را دارد. من خونه به خونه را می‌شناسم و در مدتی که در آن‌جا بودم چیزی به جز محبت از مردم بابل ندیدم. امیدوارم که بتوانیم با یک بازی منطقی آنها را شکست دهیم.

وی درباره مقابله با تفکرات جواد نکونام در جام حذفی، خاطر نشان کرد: برای ما مهم نیست که تیم حریف می‌خواهد از چه تاکتیکی استفاده کند. آنها دفاع کنند یا حمله کنند، ما کار خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم که با تفکرات خودمان حریف را شکست دهیم. هر مسابقه‌ای حساسیت خاص خود را دارد و برایم مهم نیست که مربی تیم حریف چه کسی باشد. من تنها برای موفقیت تیمم خواهم جنگید.

مرزبان در پایان درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی نوجوانان در جام جهانی نیز، گفت‌: باید با واقعیت روبه‌رو شویم. کار خوبی روی تیم‌های پایه ما صورت نمی‌گیرد. این مساله‌ای است که ضربه‌اش در مدت طولانی به فوتبال ما خورده است و همین الان نیز نتیجه‌ آن را می‌بینیم. آنها کار بزرگی کردند که تا این مرحله بالا آمده‌اند اما باید به رده‌های پایه نیز اهمیت بیشتری داد. باشگاه‌های ما به تیم‌های پایه خود توجه نمی‌کنند. آنها باید به جای هزینه‌های میلیاردی برای جذب بازیکنان به آکادمی‌شان اهمیت دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر