محتشمی پور:

شهید آیت الله مصطفی خمینی حیات و شهادتش برای جامعه مبارک بود

عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه شهید آیت الله مصطفی خمینی حیات و شهادتش برای جامعه مبارک بود، گفت: آقا مصطفی در راه مبارزه یکی از فرزندان خود را از دست داد.

شهید آیت الله مصطفی خمینی حیات و شهادتش برای جامعه مبارک بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر محتشمی پور عضو مجمع روحانیون مبارز امروز دوشنبه در همایش نکوداشت چهلمین سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی خمینی اظهار کرد: شهید آیت الله مصطفی خمینی حیات و شهادتش برای جامعه مبارک بود؛ وی سایه به سایه در کنار امام حضور داشت.

وی افزود: امام(ره) در سال٤٢ وقتی توسط رژیم به زندان افتادند، آقا مصطفی مردم را در صحن حرم حضرت معصومه(س) جمع و حرکت پرشوری را به وجود آورد. آقا مصطفی در راه مبارزه یکی از فرزندان خود را از دست داد و در همین راه، مانند امام به زندان افتاد.

وی تصریح کرد: یکی از آداب و برنامه های منظم آقا مصطفی، بعد عبادی ایشان بود. وی هر سال در مسجد کوفه معتکف می شد. وی در کنار عبادت در این مسجد، جلسات علمی را برای طلاب هم برگزار می کرد.

محتشمی پور با بیان اینکه حضرت امام شخصیت آقا مصطفی را به خوبی شناخته بود گفت: در مقابل رژیم شاه از این شخصیت والا آگاهی پیدا کرد؛ آن ها فکر می کردند که امام(ره) با وجود سن بالا ممکن است فوت کند و از این رو فرزندش، جایگزین ایشان شود؛ به همین منظور به دنبال کشتن ایشان بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر