ماهان شبکه ایرانیان

اولتیماتوم به سرمربی میلان؛

دو بازی فرصت برای نجات شغل/ جانشینان «مونتلا» به صف شدند

اگر وینچنزو مونتلا در دو بازی آینده میلان نتایج قابل قبولی کسب نکند اخراج شده و از گزینه‎های موجود یکی برای هدایت این تیم انتخاب می‎شود.

دو بازی فرصت برای نجات شغل/ جانشینان «مونتلا» به صف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال میلان روز یکشنبه در دیدار مقابل جنوا در خانه به تساوی بدون گل متوقف شد تا با توجه به هزینه‎ای که این تیم در ابتدای فصل برای خرید بازیکن داشته، هواداران یک بار دیگر از نتیجه تیمشان ناراضی باشند. شاید بیشترین نارضایتی هم از وینچنزو مونتلا، سرمربی این تیم باشد.

هرچند خود مونتلا بعد از بازی اخراج بونوچی را یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش دانست: برای ما لحظه سختی است. در بازی‌های اخیرمان در سری آ هر بار اتفاقاتی افتاده است. امروز هم 10 نفره شدیم و همه چیز برایمان بد پیش رفت. اما حتی وقتی 10 نفره بودیم تیم برتر میدان بودیم.

مونتلا خودش هم تا حدودی احساس خطر کرده است: اتفاقات بدی در حال رخ دادن است و می‎توان گفت در حال حاضر جو علیه ما است، اما ما متحد هستیم. با این انگیزه و روحیه‎ای که داریم مطمئنا نتایج از راه خواهند رسید.

اسپورت مدیاست در گزارشی مدعی شده شاید مونتلا زمانی که نتایج از راه می‏رسند در این تیم حضور نداشته باشد. در این گزارش آمده میلان از همین حالا از مونتلا قطع امید کرده است. تنها موضوعی که باید درباره‎اش تصمیم‎گیری شود این است که او را اخراج کرده و گنارو گتوزو یا پائولو سوسا را به خدمت گیرند، یا روی کارلو آنچلوتی که از بایرن اخراج شده تمرکز کنند یا منتظر آخرین گزینه باشند که اخراج احتمالی کونته از چلسی است.

روسونری بیش از یک ماه است که حتی یک برد هم کسب نکرده است. این تیم در 4 هفته آخر تنها یک امتیاز کسب کرده است و در دیدار یورولیگ هم مقابل آ ا ک آتن یونان به تساوی بدون گل رسیده است.

طبق این گزارش مونتلا تنها 2 بازی فرصت دارد تا جایگاهش را روی نیمکت مربی‎گری تیم محکم کند. بازی بعد روز چهارشنبه و مقابل کیوو است و بعد از آن هم دیدار حساس مقابل یوونتوس باید برگزار شود.

بین اعضای هیئت مدیره باشگاه اختلاف نظراتی وجود دارد. مالک چینی ترجیح می‌دهد آنچلوتی یا کونته را داشته باشد و اعضای هیئت مدیره معتقدند تیم نیاز به شوک دارد و می‎توان روی حضور گتوزو و سوسا هم حساب کرد. همچنین گفته می‏شود اصلی‎ترین کاندیدا در حال حاضر پائولو سوسا است. حتی کوریره دلواسپورت نوشته سوسا قرارداد کارشناسی‎اش با فاکس اسپورت ایتالیا را هم فسخ کرده و شاید از پیش مذاکراتی با او صورت گرفته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان