نماینده مردم دامغان:

معرفی استاندار جدید سمنان در گرو تشکیل جلسه هیئت دولت است

دامغان - نماینده مردم دامغان در مجلس، معرفی استاندار جدید سمنان را در گرو تشکیل جلسه هیئت دولت دانست و گفت: مجمع نمایندگان استان بر روی گزینه مهدی عبوری به جمع‌بندی رسیده‌اند.

معرفی استاندار جدید سمنان در گرو تشکیل جلسه هیئت دولت است

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه جمع بندی نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور در انتصاب مهدی عبوری به عنوان گزینه پیشنهادی به عنوان استاندار جدید سمنان قطعی شده است، افزود: وزارت کشور در روز چهارشنبه هفته جاری استاندار جدید را برای اخذ رای به دولت معرفی و طبق روال قانونی و با هماهنگی و برنامه ریزی لازم اقدام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید با حضور وزیر کشور پس از تایید هیئت دولت در سمنان خبر داد و گفت: قرار بود معرفی عبوری به عنوان استاندار جدید سمنان از سوی وزیر کشور به دولت در روز یکشنبه گذشته انجام گیرد که به دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه هیئت وزیران که باید وی حتما در تعیین استانداران حضور داشته باشد این موضوع به تاخیر افتاد و به روز چهارشنبه هفته جاری موکول شد.

پیشنهاد استانداری چهارمحال و بختیاری به خباز

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مردم استان چهار محال بختیاری استانداری این استان را به محمد رضا خباز پیشنهاد داده اند، تاکید کرد: در صورت قبول و اعلام رضایت وی، خباز برای سکانداری استانداری این استان به وزارت کشور و دولت معرفی خواهد شد.

حسن بیگی اضافه کرد: مجمع نمایندگان مردم استان سمنان مراتب قدردانی خود را از خباز استاندار فعلی که در این مقطع  تلاش های خوبی را در استان مانند پیگیری و جدیت در بحث انتقال آب از دریای خزر داشتند را به وزارت کشور و دولت رسما اعلام کرده است.

وی از دیدار نمایندگان استان سمنان با عبوری نیز خبر داد و گفت: تامین آب مهمترین دغدغه استان است که امیدواریم استاندار جدید اهتمام ویژه ای در این راستا داشته باشد.

دخالت برخی افراد در مقوله انتخاب استاندار سمنان

عضو مجمع نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی از عبوری به عنوان فردی جوان و عملگرا یاد کرد و اظهار داشت: گمانه زنی ها و مباحثی که مطرح است و بعضا شاهد دخالت های نابجا، غیر قابل قبول و غیر قانونی برخی آقایان را از خارج استان شاهد هستیم که باید پایان بپذیرد چرا که اینها هیچگونه مسئولیتی در استان ندارند و فقط یک هم استانی هستند.

حسن بیگی همچنین بیان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند ناچارا از طریق تریبون مجلس و رسانه ها موضع گیری و برخی از مسائل را مطرح و فاش خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه گذشته است آن زمان که برخی از خارج از استان برای ما تصمیم گیری می کردند، ادامه داد: 16 سال است که این استان با بحران خشکسالی مواجه و انجام کارهای سیاسی و غیر قابل قبول متاسفانه موجب افزایش درد و رنج مردم شده است لیکن مجمع نمایندگان تصمیم گیرنده برای تمام استان هستند و پاسخگوی مطالبات مردم خواهند بود.

نماینده دامغان در مجلس دهم با تاکید بر اینکه باید از برخوردهای سیاسی و غیر قابل قبول و حضور گروه های سیاسی بدخیم جلوگیری شود، گفت: فقط به حل مشکلات استان چون فارغ التحصیلان بیکار فکر کرد و از حرکت های سیاسی پرهیز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان