ماهان شبکه ایرانیان

جعفرزاده در موافقت با کلیات بودجه ۹۶:

«توجه به دفاع، آموزش،بهداشت و تأمین اجتماعی»نقطه قوت بودجه ۹۶ است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت دادن به بخش دفاع، آموزش، بهداشت و تأمین اجتماعی در لایحه بودجه سال ۹۶ از نقاط قوت این لایحه است.

«توجه به دفاع، آموزش،بهداشت و تأمین اجتماعی»نقطه قوت بودجه 96 است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در جلسه علنی امروز مجلس و در موافقت با کلیات لایحه بودجه 1396‌با اشاره به افزایش درآمدهای مالیاتی در سال آینده اظهار داشت: در لایحه بودجه 1396 حدود 112 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن نیز 111 هزار میلیارد تومان درآمد نفتی برای دولت پیش‌بینی شده که در مجموع 223 هزار میلیارد تومان درآمد را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه چهار بخش دفاع، آموزش، بهداشت و تأمین اجتماعی به عنوان ارکان اصلی کشور، بخش اصلی بودجه 96 را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: حقوق کارکنان دولت نیز 10 درصد افزایش یافته که بیش از این امکان افزایش آن وجود نداشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای نخستین بار با افزایش 70 درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، توجه خاص و ویژه‌ای به اعتبارات استان‌ها شده است.

جعفرزاده ادامه داد: در سال 96، سطح معافیت مالیاتی کارکنان نیز از 1.5 میلیون تومان به 2 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تأمین اعتبار طرح‌هایی که در سال 96 خاتمه می‌یابد و اولویت دادن به طرح‌های منطبق بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از دیگر نقاط قوت لایحه بودجه 1396 است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان