ماهان شبکه ایرانیان

حاشیه نگاری ایسنا از داربی ۸۵

ورزشگاه آزادی پر شد/ پرتاب اشیا به سمت جایگاه خبرنگاران و برانکو

ظرفیت ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از دو ساعت به آغاز داربی ۸۵ تکمیل شد.

ورزشگاه آزادی پر شد/ پرتاب اشیا به سمت جایگاه خبرنگاران و برانکو

به گزارش ایسنا، داربی 85 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ساعت 16:30: جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و اوسیانو کروز مربی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. همچنین مارکار آقاجانیان که جزو کادر ایرانی جدا شده از تیم ملی است به ورزشگاه آزادی آمد.

ساعت 15:50: بازیکنان استقلال در میان تشویق هوادارانشان وارد زمین بازی شدند تا خودشان را برای بازی گرم کنند.

ساعت 15:45: برخی از هواداران استقلال که پایین جایگاه خبرنگار استقرار پیدا کردند، پس از حرکت یک خبرنگار واکنش نشان دادند و به شیشه جایگاه خبرنگاران ضربه وارد و اشیایی هم به داخل این جایگاه پرتاب کردند. پس از این اتفاق فرمانده یگان ویژه به جمع هواداران استقلال رفت و سعی کرد با صحبت ماجرا را ختم به خیر کند.

ساعت 15:40: بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند تا خودشان را برای بازی مقابل استقلال آماده کنند. تماشاگران پرسپولیس هم اقدام به تشویق تک تک بازیکنان حاضر در زمین کردند. البته گادوین منشا بیشتر از باقی بازیکنان تشویق شد. این در حالی است که تنها سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی دروازه‌بانان استقلال به زمین آمدند و با یکدیگر تمرین می‌کنند. مهدی رحمتی هنگام ورود به زمین توسط هوداران استقلال تشویق شد.

ساعت 15:15: میک درموت زودتر از سایرین وارد زمین چمن شد تا موانع لازم جهت گرم کردن بازیکنان استقلال را آماده کند. درحالی که برانکو ایوانکویچ برای بررسی شرایط زمین وارد چمن ورزشگاه آزادی شد، به شدت توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد اما از طرف هواداران استقلال اشیائی به سمت سرمربی پرسپولیس پرتاب شد.

ساعت 15: قرار است از تندیس زنده یاد پرویز دهداری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دهه ٦٠ پیش از شروع داربی رونمایی شده و سپس به خانواده دهداری اهدا شود. صبرا بروجردی سازنده این تندیس است.

ساعت 14:45: ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد و از این ساعت به بعد هوادارانی که راهی ورزشگاه می‌شوند پشت درب‌های این ورزشگاه می‌مانند.

ساعت 14:15: در حال حاضر حدود 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا داربی 85 را از نزدیک مشاهده کنند.

ساعت 14:05: ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس تکمیل شد. این درحالی است که طبقه دوم برای هواداران استقلال صندلی خالی دارد. همچنین هواداران دو تیم با شعارهایی علیه یکدیگر  فحاشی می‌کنند.

ساعت 14: داربی "کوچولوها" حدود ساعت 13:30 برگزار شد. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک کوچولوهای استقلالی به پایان رسید تا آبی‌پوشان پایتخت، پیش داربی 85 را پیروز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان