پنجعلی: پرسپولیس بدون طارمی و احمدزاده از استقلال بهتر بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم بدون حضور دو مهره تاثیرگذارش، عملکرد بهتری را نسبت به آبی‌پوشان پایتخت در داربی داشته است.

پنجعلی: پرسپولیس بدون طارمی و احمدزاده از استقلال بهتر بود

محمد پنجعلی در گفت‌و گو با ایسنا درباره دربی 85 و هم‌چنین عملکرد سرخ‌پوشان در این دیدار گفت: در مجموع بازی خوبی بود. این دیدار هم‌چنین تحت تاثیر استرس‌های موجود بود زیرا بازیکنان جوان زیادی در زمین حضور داشتند.

او ادامه داد: پرسپولیس بدون طارمی و احمدزاده خوب کار کرد و از استقلال بهتر بود. زمانی که تیم در داربی با یک گل جلو می افتد، طبیعی است که عقب بیفتد. شاگردان برانکو نشان دادند که در دفاع هم با برنامه هستند و می‌توانند از گل زده خود محافظت کنند. اگر پرسپولیس دفاع نمی‌کرد و برای به ثمر رسیدن گل‌های بعد پیش می‌رفت، گل تساوی را نیز دریافت می‌کرد و روحیه تیم از بین می‌رفت. حتی این امکان وجود داشت که سرخپوشان پیروزی را با شکست عوض کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره قضاوت بیژن حیدری نیز بیان کرد: این نخستین قضاوت او در داربی بود و مشخص بود که این قضاوت وی با استرس همراه است. در تصمیم‌گیری‌ها قاطع نبود و با تردید سوت می‌زد. همین امر موجب تحریک و اعتراض بازیکنان و تماشاگران شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان