معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

امروز بسیج شمشیر برنده نظام اسلامی است

دماوند- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در اولین جشنواره مالک اشتر دماوند، گفت: امروز بسیج شمشیر برنده نظام اسلامی است.

امروز بسیج شمشیر برنده نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا زنگنه پیش از ظهر پنج شنبه در اولین جشنواره مالک اشتر دماوند، طی سخنانی اظهار داشت: طی تخقیقات انجام شده در جنگ عشیره ای پرچم قرمزی را بالا می بردند که دشمن بداند جنگ تمام نشده و خودی ها هم این مطلب را بدانند، اکنون نیز باید بدانیم که جنگ به پایان نرسیده و نهضت حسینی ادامه دارد و راه امام حسین(ع) توسط بسیجیان و مردم مومن و ولایی طی خواهد شد.

زنگنه افزود: اگر امروز حرف می زنیم و افتخاری داریم به افتخار حسین(ع) است، ستم هایی که بعد از پیامبر به خاندان پیامبر وارد شد بسیار سنگین بود و اگر امروز بسیجیان جمع می شوتد به خاطر مصائب آن ها است.

وی بیان داشت: زمانی که بسیج توسط امام راحل تشکیل شد امام به شهید صیاد گفت؛ بعدها خواهید فهمید که بسیج یعنی چه و امروز می بینیم، شمشیر برنده نظام بسیج است و همگی باید قدردان بسیج باشیم، هر جا بسیج وارد شد، برگ ها برنده شدند، در عراق و سوریه تا زمانی که پای بسیج به این جنگ وارد نشده بود، جنگ خاتمه پیدا نکرد لذا باید قدردان باشیم و از صحنه عقب نشینی نکنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به این که ما باید ارادتمان را به دین و نظام و پیامبر نشان دهیم، افزود: امروز جوانان ما از حرم حضرت زینب(س) جانانه دفاع می کنند و این جوانان اگر زمان امام حسین(ع) هم بودند امام تنها نمی ماند، طفل 6 ماهه کربلا بسیج و شهید واقعی بود، ما امروز ما امانت دار و وارث شهدا هستیم و لازم است ما بسیجیان خاطرات شهدا را خوانده و آن ها را به عنوان الگو انتخاب کنیم و به دانش آموزان شهدا را معرفی کنیم، تا آن ها الگوهای خود را بشناسند، امروز غریب ماندن و نشناختن شهدا نابخشودنی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه افزود: هر چه در زمینه شهدا کار کنیم کم است، امروز در بسیاری از دانشگاه ها و مدارس بسیجیان جایی ندارند، امروز بین جنس مخالف و دختر و پسر حیایی وجود ندارد، آیا اکنون تربیت حضرت زهرا(س) در خانواده ها وجود دارد.

زنگنه با بیان اینکه مبادا خواهران بسیجی به دنبال مستحبات باشند و از تربیت فرزندان غافل بمانند، گفت: لازم است که طبق فرموده بزرگان اگر مردم به دنبال مستحبات هستند، ما به دنبال واجبات برویم، امام حسین(ع) به ما درس آزادگی و ایستادگی داده است و ما باید در برابر دنیای استکبار بایستیم، اگر بیگانگان و آمریکایی ها و اروپایی ها می دانستند که می توانند به کشور ما ضربه بزنند لحظه ای صبر نمی کردند، امروز در راس کشور رهبر و در رکاب رهبر بسیجیان و یاد شهدا است که حان دادند که روحانیت و مردم و خانواده ایرانی بماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) بیان داشت: خدمت به مردم نباید فراموش شود و افتخار ما این است که فرمانده غیور سلیمانی و مقام معظم رهبری تمام خاورمیانه را در دست دارند، این ژنرال دست پرورده دین است.

وی با اشاره به این که طبق فرمایش رهبری یک فرمانده حوزه باید اشراف کامل به شرایط روز داشته باشد گفت: فرماندهان باید توجه کافی به تمام حوزه ها و پایگاه ها را داشته باشند همانطور که رهبر به همه مسائل اشراف کامل دارند، فرماندهان باید پای کار بایستند  و از امروز اشراف داشته باشید و از بایدهای آینده اشراف حوزه ها و پایگاه ها است و باید جوابگو باشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهدا در خصوص ارائه گزارشات نیز گفت: باید در گزارشات واقعی عمل کنید و آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و آمارها را واقعی اعلام کنید که طرح نیروی انسانی را به خوبی پیش ببریم و اشراف را به عنوان یک اهرم در نظر بگیرید که کارهایتان به درستی پیشرفت داشته باشد و در انجام ماموریت ها مثل ایست بازرسی همه چیز با نظم پیش برود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان